Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
DÅRLIG DÅRLIG DÅRLIG! Det har gått en måned siden jeg bestilte overflytting og har ikke mottatt noe simkort. Venner av meg mottok ikke simkort og i tillegg sperra de det gamle abonnementet hos den gamle leverandøren så da stod venna uten mobil på ubestemt tid. De skylder på bytte av nettverk til Telia, men det er bare ren udugelighet!
Etter de byttet til Telia har jeg sittet uten tlf i snart 4 uker, klager hver dag men til ingen nytte. Sender eposter men får ikke svar. HOLD DERE UNNA!
Rot med oppretting av abonnement, håpløse "dine sider" og nå 19 dager uten telefon pga. manglende utsending av nytt simkort da de byttet nett til Telia. Ingen konkrete svar på når jeg skal få nytt sim-kort.
Det er det mest talentløse æ har vært bort i. Burde aldri bytta på slik måte dere har gjort uten å påse at deres kunder hadde mottadd simkortan. Slett service. Har vært veldig fornøyd med chilli men det her slakta virkli chilli 100%...
De har gått over til Telio eller hvem vet for noen uker siden. Så har de ikke sent meg ny simkort. Og så har de bare kuttet ut linjen min. Jeg sitter i utlandet uten telefon eller internet på telefon og de svarer ikke på noe mail, eller chat eller ingenting. Jeg har ingen telefon nettverk og det er mareritt, og fortsatt etter flere uker, så svarer de altså ikke på mail eller chat, så jeg kan ikke avslutte kundeforholdet mitt. Dette er det verste jeg noen ganger har opplevd med en telefonselskap.
Ufattelig rotete med overgang til nytt nett. Ble ikke tilsendt nytt simkort, og etter x antall telefonsamtaler og mailer har de enda ikke klart å ordne det etter en uke uten mulighet til å ringe eller sende sms. Trege og dårlige svar, lite hjelp å få. Det eneste positive er at det er billig, men i mine øyne ikke verdt det med så håpløs kundeservice.
Gikk to uker uten mobildekning på grunn av Chili. Det er ikke det jeg så etter i en mobiloperatør. Etter nettverksbyttet fra Telenor til Telia fikk jeg ikke simkort, og fulgte retningslinjene for å utsette overføring. Det gjorde jeg, og mottok bekreftelse, men allikevel ble simkort deaktivert. Jeg kontaktet kundeservice som var hyggelige men lite konkret hjelpsomme. Etter tre dager sluttet de å svare. Etter 6 dager og flere forsøk hos kundeservice gav jeg opp og byttet leverandør. Det tok litt tid med den overføringen naturligvis, så nå har jeg gått totalt to uker uten mobildekning. Mange økonomiske og jobbrelaterte nestenkriser i løpet av den tiden. Jeg kommer til å bruke mye energi på å fraråde venner fra å bruke Chili.