Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke fornøyd. Avsluttet abonnementet 5 mai, men må likevel betale hele måneden.
Hei, Daniel! Beklager at du hadde en dårlig opplevelse hos oss. Vi fakturerer ut den påbegynte måneden som abonnementet avsluttes i. Dette er likt for de fleste mobiloperatører i Norge, vi anbefaler derfor at en bytter den siste dagen av en måned, før månedsskiftet for å unngå at en faktureres hos to operatører med en gang. Hilsen oss i Chilimobil
DEt er fint med mye data, men synes det er dårlig at man får varsel om betaling for inneværende mnd. Dette er fordi Chilimobil tar forhåndsbetalt, og forbrukere blir normalt frarådet til kjøp av tjenester som ikke fakturerer eller lar deg betale etter utført arb/levering av produkt osv. Dvs, at hos Chili så betaler du ikke for en tjeneste eller produkt du har fått. Du betaler for en tjeneste som de har tenkt å levere/du får senere. Tvilling-sim er etterskuddsbetalt, som vanlig. Noe som er utrolig merkelig,
Hei, Freddy! Fakturaen sendes i starten av måneden mellom den 02. og den 04. Her inkluderes månedsavgiften for kommende måned og forbruk fra foregående måned. Forfall på faktura er 10 til 12 dager etter utsendelse. På dag 15 sender vi en SMS-påminnelse til de som ikke har betalt. Dette er bare en påminnelse og det legges ikke på purregebyr enda. Inkassovarsel/purring sendes 24 dager etter fakturering. Dersom du legger til et tvilling-SIM etter at fakturaen for inneværende måned sendes ut, vil dette faktureres måneden etter. Dersom du for eksempel legger til et tvilling-SIM den 1. i en måned så vil det komme med på fakturaen for den påbegynte måneden. Dersom du ønsker å utsette forfallet på en faktura så er det bare til å kontakte vårt kundesenter så hjelper vi deg gjerne med det :) Hilsen oss i Chilimobil
Har aldrig hatt problem, bare positiv erfaring den tiden jeg har vært kunde. Veldig lett å endre abonnement hvis jeg ønsker det
Hei, Allan! Utrolig hyggelig å høre at du er så fornøyd med vårt abonnement og vår kundeservice, det settes stor pris på! Dersom det skulle være noe du lurer på så kan du alltid kontakte oss på vårt kundesenter eller på e-post: [email protected] :) Hilsen oss i Chilimobil
Hatt Chilimobil i snart to år. Aldri noe tull, billigst og har en oversiktelig app. Enkelt å bytte abonnement hvis man har ulike databehov noen måneder. Jeg har aldri hatt behov for å snakke med kundeservice, så den biten kan jeg ikke uttale meg om.
Hei, Tomas! Supert at du er så fornøyd med vårt abonnement. Vi har jobbet iherdig med å gjøre appen så brukervennlig og nyttig som mulig slik at du som kunde skal kunne administrere abonnementet akkurat slik du ønsker :) Dersom du lurer på noe så er det bare til å kontakte oss på vårt kundesenter eller på e-post til [email protected]! Hilsen oss i Chilimobil
Billig abonnement, god dekning. Ikke hatt noen problemer med det.
Hei, Tore! Så hyggelig at du er fornøyd med våre tjenester, det liker vi! Vi prøver hele tiden å presse prisene så lavt vi kan, med mest mulig data for våre kunder :) Ikke nøl med å kontakte oss dersom du lurer på noe! Hilsen oss i Chilimobil
Grei priser gode muligheter og tjenester, helt på like linje med de større aktørene
Hei! Tusen takk, dette setter vi utrolig stor pris på! Vi prøver hele tiden å presse prisene så lavt vi kan, med mest mulig data, uten at det skal gå utover kvaliteten selvfølgelig :) Det er bare til å ta kontakt med vårt kundesenter dersom du lurer på noe :) Hilsen oss i Chilimobil
Jeg hadde oppfordret mange til å velge Chilimobil Fri Data grunnet deres 5gb om dagen. Det var hele poenget til at jeg og flere valgte chilimobil. Men så veldige de plutselig å ta vekk 5gb lm dagen, sånn at man nå må tenke seg om hvor mye data man bruker hver dag. For bruken kan gjøre at du plutselig bruker all data på 2 dager og da må man ha lav hastighet resten av måneden. Med 5 GB per dag ble slikt nulls ut hver dag. Så man slapp å tenke på sånt. Og nå har de i tillegg gått til 100gb i måned som maks mengde. De har rett og slett blitt som alle andre OG det er ingen ting som skiller dem ut lengre. Det at de på under et år har forandre abonnementet 3 ganger gjør at man heller ikke kan stole på dem. Ville holdt meg langt unna chilimobil hvis du er ute etter et abonnement med masse data. Eller hvis du er en som bruker masse data. Eller hvis du er en som liker å ha samme abonnement over lang tid. Chilimobil kan finne på å forandre ting veldig raskt. Jeg føler meg lurt etter å ha anbefalt chilimobil fri data til mange folk, inkludert 3 i familien. Men det var med 5 GB hver dag. Det var det som gjorde at de var bedre enn Telia. Men nå har det blitt borte og man har mindre dtaa for omtrent like mye i måneden. Hold dere langt unna.
Hei, Eric! Vi ser at det er en stund siden du sendte denne henvendelsen, men ønsker likevel å svare her. Beklager så mye for at du har hatt en dårlig opplevelse! Vi har hatt flere justeringer på Fri Data-abonnementet, hvor vi har prøvd og feilet opp i gjennom årene siden lanseringen i 2018. Vi er helt enig, det har vært for mange endringer i abonnementet. Vi har sett på hva forbrukeren ønsker og trenger. Vi så at mange kunder heller ønsket en billigere pris, enn mer data, da mange ikke brukte mer på sitt mobilabonnement. Dette er grunnen til at vi gjorde endringen fra daglig GB til den nye løsningen. For deg som bruker mye data, ser vi på flere løsning som kan dekke dine behov bedre enn hva det nye abonnementet har gjort. Beklager så mye igjen for at du føler deg lurt her, det har aldri vært meningen. Vi prøver hele tiden å presse prisene så lavt vi kan, for å gi de beste abonnementene. Hilsen oss i Chilimobil