Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt Get i noen år. Trykker jeg på noe så spretter det opp. Umiddelbart etter byttet til chilli må jeg trykke mange ganger for at den skal begynne å loade nettsiden eller hva det måtte være. Det står stort sett alltid ingen internett-tilgang i apper som messenger. Må vente. På speed test klarer de seg, for de nettsidene er selvfølgelig prioritert og får raskere hastighet og ping. Lureri dette her.
Byttet til Chili Mobil nettopp, og er kjempefornøyd. Svært gode priser og enkel og oversiktlig app/min side. Savner litt raskere svar fra kundeservice, men det kommer vel. Fortsett slik!
Jeg skulle startet opp abonnementet mitt hos chili 1. Februar, men fordi arbeidsgiver ikke hadde overført rettighetene til nummeret ble det ikke overført. Jeg er nå på 7. Dagen uten mobiltelefon. Chili ber meg om å ringe dem på kundeservice, men siden sim-kortet ikke fungerer så går ikke det. Køen på kundeservice er på 40 min og det er bare åpent fra 9-5. Jeg får derfor ikke lånt mobil fra noen andre og ringt fra jobb. Mitt eneste håp er at de på et eller annet tidspunkt sjekker epostene jeg har sendt dem slik at de kan aktivere abonnementet mitt. Vurderer å bare bytte til en annen operatør i stedet.
Har ikke hatt data på lenge og telefonsvareren på "kundeservice" sier at det er svært stor pågang, vennligst prøv igjen senere. Har prøvd å ringe i hele dag med samme beskjed. Styr unna.
Bryter sine egne skriftlige avtaler! Etter en kort og grei e-mail samtale fikk jeg en god løsning, trodde jeg. Et viste seg å ikke gjelde likevel enda jeg har alt skriftlig fra chili! Dette er helt håpløst å forholde seg til. Styr unna!!
Gradvis økende priser og dårligere tilbud i pakken som lokket meg til dem. Kundetjenesten er skrekkelig underbemannet. Appen deres er elendig. Deres mine sider er ubrukelig. Billig, men elendig, og stadig dårligere vikår på "fri" bruk.
For 4K HD stream 1 time bruker man ca 1Gb.... man bør derfor ha i overkant av 16 Mbps for å klare en slik type bruk. Det å innføre en flaskehals etter 5 GB tilsvarer da flaskehals etter fem timer med stream (ikke inkludert annen bruk innad i de fem timene- som vell er garantert kommer til å skje). Det virker kanskje ikke urimelig på papiret, men 3 mbps gjør jo abonnentet tilnærmet lik ubrukelig til streaming. Hvis man én dag skal laste ned en stor spillelistene på Spotify mens man ser på stream og sitter på Instagram overskrider jo det lett 5 GB på bare noen få timer. Det er jo dager da man kanskje bruker 8 GB og dager der man bruker 1! Man får jo da reelt sett ikke brukt Internett med de tjenestene som krever en rask linje. Hvis 1 T er maksCAP i mnd burde flaskehalsen startet etter brukte 500 GB eller noe slikt. Tviler på at noen klarer 1 T med denne modellen. Synes det blir for dumt å si- Spis så mye du vil av suppen vår- men du får spisepinner og fingerbøll å spise med.