Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lave priser. Basis-pakken med fri tale/sms/MMS og bruk i EU inkludert, rollover og struping av datahasighet istedetfor overforbruk, koster kun 89,-/mnd. Dette er USLÅELIG. Da er 0,5 GB datamengde inkludert (samt gratis og ubegrenset sakte-nett når dette er oppbrukt). De færreste trenger mer data, med mindre man bor på gaten. Ordentlige mennesker bor i et møblert hjem (med eller uten piano) med WiFi på plass. Dessuten er det WiFi over det meste i det offentlige rom. At enkelte overgangsutfordringer relatert til tidvis tidspresset kundeservice/fakturatjeneste kan halte en sjelden gang, det kan man leve med. Savner MinSide, evt app, men den er ikke uunnværlig for en viss periode og jeg har tålmodighet til å vente til denne er på plass. Den er i test-sluttfasen, så den er nok like om hjørnet.
Fornøyd med Chili sine priser men det er vel det eneste. Over et døgn respons tid på facebook, det er elendig. (Må ringe inn for å få raskere hjelp) Ingen egen Min Side på nett pga overgang fra Telenor til Telia. (Elendig spør du meg) Har siden ingen Min Side finnes noen oversikt over forbruk i sanntid, må sende sms for å vite hvor mye datamengde jeg har igjen. Rome like home var ikke automatisk satt på, noe jeg plutselig fikk vite da datakvoten min utland sperret hele trafikken min i utland. (Måtte heldigvis ikke betale noe ekstra siden det ikke var aktivert) And the list is going on... Vurderer å bytte men prisen er bra og jeg håper de endrer seg veldig fort... Ihvertfall får på plass MIN SIDE!!!!!..
Jeg bor på hospit og er ikke folkeregistret der, for det første kostet det meg ca 100;- alene i å ringe å vente på svar. Når jeg fikk svar så er det som om dem ikke forsto hva jeg sier men later som dem vet. Jeg har hatt en sim kort fra chili mobil som jeg brukte for nett, etter nye eierskifte så kunne jeg ikke bruke det sim kortet mer og må få tilsendt nytt, og i over to måned med å ringe, var til ikke noe nyttet. Hvis man betaler hundre kr så burde man få ønskelig behandling på tlf iverfall. Men jeg ga meg forsatt ikke og fikk kontakt med en via mail. Jeg har hatt 20 samtaler frem å tilbake, siste samtale jeg hadde med dem var 28 juli. Og da hadde jeg bestilt nytt startpakke på nettsiden dems, som jeg fikk beskjed om å gjøre og dem skulle sørge for at den ble sendt hit på hospiten, det er 8 august idag. Jeg får ikke svar på mail mer, sendte mail å spurte om at jeg enda ikke har mottatt den, og nå svarer de ikke på det.
Ventet 7 uker på sim kort. Forsøkte å bestille abonnement 2 ganger uten å få sim kort. Styr unna!!!!
Alt er OK. Bra service. Lite kø på kundeservice. Holder det de lover så langt. Savner min side og appen.
I alle år har jeg ringt til fasttelefon for kr 0,29 og til mobil kr 1.39 ( slike priser står til dags dato på deres side) Det er LØGN!!! Nå betaler jeg kun 1.39 uansett om jeg ringer til fast tlf eller mobil tlf... Prøvde å få svar på det gjennom FB men til ingen nytte... Det blir ikke aktuelt å fortsette å betale så mye per minutt!!! Dere må oppdatere riktig informasjon!!!
Problemer med kundeservice. Fryktelig lang ventetid i kø. Utgir PUK kode via Facebook chat. Bestilte til min bestemor, men hun hadde aldri dekning.