Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg bor på hospit og er ikke folkeregistret der, for det første kostet det meg ca 100;- alene i å ringe å vente på svar. Når jeg fikk svar så er det som om dem ikke forsto hva jeg sier men later som dem vet. Jeg har hatt en sim kort fra chili mobil som jeg brukte for nett, etter nye eierskifte så kunne jeg ikke bruke det sim kortet mer og må få tilsendt nytt, og i over to måned med å ringe, var til ikke noe nyttet. Hvis man betaler hundre kr så burde man få ønskelig behandling på tlf iverfall. Men jeg ga meg forsatt ikke og fikk kontakt med en via mail. Jeg har hatt 20 samtaler frem å tilbake, siste samtale jeg hadde med dem var 28 juli. Og da hadde jeg bestilt nytt startpakke på nettsiden dems, som jeg fikk beskjed om å gjøre og dem skulle sørge for at den ble sendt hit på hospiten, det er 8 august idag. Jeg får ikke svar på mail mer, sendte mail å spurte om at jeg enda ikke har mottatt den, og nå svarer de ikke på det.
Ventet 7 uker på sim kort. Forsøkte å bestille abonnement 2 ganger uten å få sim kort. Styr unna!!!!
Alt er OK. Bra service. Lite kø på kundeservice. Holder det de lover så langt. Savner min side og appen.
I alle år har jeg ringt til fasttelefon for kr 0,29 og til mobil kr 1.39 ( slike priser står til dags dato på deres side) Det er LØGN!!! Nå betaler jeg kun 1.39 uansett om jeg ringer til fast tlf eller mobil tlf... Prøvde å få svar på det gjennom FB men til ingen nytte... Det blir ikke aktuelt å fortsette å betale så mye per minutt!!! Dere må oppdatere riktig informasjon!!!
Problemer med kundeservice. Fryktelig lang ventetid i kø. Utgir PUK kode via Facebook chat. Bestilte til min bestemor, men hun hadde aldri dekning.
Alt er elendig med dette selskapet. Ikke får man faktura, går bare rett til inkasso før man får regning, og når man da skal ringe inn til chili mobil må du vente hvertfall 30 min for å komme gjennom. Er så utrolig dårlig! STYR UNNA!
Man står allerede som nr. 31 eller 19 hvis man ringer kundeservise. Har jeg aldri opplevt før sånn.... Jeg bytter snart.