Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er det mest talentløse æ har vært bort i. Burde aldri bytta på slik måte dere har gjort uten å påse at deres kunder hadde mottadd simkortan. Slett service. Har vært veldig fornøyd med chilli men det her slakta virkli chilli 100%...
De har gått over til Telio eller hvem vet for noen uker siden. Så har de ikke sent meg ny simkort. Og så har de bare kuttet ut linjen min. Jeg sitter i utlandet uten telefon eller internet på telefon og de svarer ikke på noe mail, eller chat eller ingenting. Jeg har ingen telefon nettverk og det er mareritt, og fortsatt etter flere uker, så svarer de altså ikke på mail eller chat, så jeg kan ikke avslutte kundeforholdet mitt. Dette er det verste jeg noen ganger har opplevd med en telefonselskap.
Ufattelig rotete med overgang til nytt nett. Ble ikke tilsendt nytt simkort, og etter x antall telefonsamtaler og mailer har de enda ikke klart å ordne det etter en uke uten mulighet til å ringe eller sende sms. Trege og dårlige svar, lite hjelp å få. Det eneste positive er at det er billig, men i mine øyne ikke verdt det med så håpløs kundeservice.
Gikk to uker uten mobildekning på grunn av Chili. Det er ikke det jeg så etter i en mobiloperatør. Etter nettverksbyttet fra Telenor til Telia fikk jeg ikke simkort, og fulgte retningslinjene for å utsette overføring. Det gjorde jeg, og mottok bekreftelse, men allikevel ble simkort deaktivert. Jeg kontaktet kundeservice som var hyggelige men lite konkret hjelpsomme. Etter tre dager sluttet de å svare. Etter 6 dager og flere forsøk hos kundeservice gav jeg opp og byttet leverandør. Det tok litt tid med den overføringen naturligvis, så nå har jeg gått totalt to uker uten mobildekning. Mange økonomiske og jobbrelaterte nestenkriser i løpet av den tiden. Jeg kommer til å bruke mye energi på å fraråde venner fra å bruke Chili.
Eleding, styr unna! Ikke noe som kan sammenlignes med kundeservice. Nå på dag 7 uten fungerende sim takker jeg for meg!
Har aldri vært borte i et selskap som tar kundene så lite seriøst. Bestillte abonnement for to uker siden. Fikk ikke simkort. Prøvde å ta kontakt med de på telefon. Måtte betale for dyrt 5-sifret nummer. 20 foran i køen. Fikk ikke kontakt. Leste på FB at man kunne hente kort på et sted i Oslo. Gjorde dette, og der var den en person som ikke en gang kunne snakke norsk som ba meg skrive ned nummer på en papirlapp. Han lovet at den skulle være klar innen 8 timer. Dette skjedde ikke, og nå har det nesten gått en uke siden jeg fikk simkortet, men fortsatt ingen dekning på telefonen. Nå er det altså nok og jeg har byttet til Komplett Mobil. Anbefaler ingen Chili Mobil.
Som kjent prøver Chili i disse dager å bytte nett-leverandør. Dette ser det ikke ut som om de klarer på en fornuftig måte. Fikk aldri nytt SIM-kort, slik jeg ble lovet. Ringte inn, og de lovte de skulle sende meg nytt. Fikk beskjed om at jeg burde tenkt på å kontakte dem tidligere. Pinsen kommer, og dagen før presterer de å lukke mitt abonnement uten noen form for forvarsel. Dette gjorde at jeg over pinsen ikke har noe mobil tilgjengelig. Kundesupport har så startet å nekte å svare på mine forespørsler. Hadde også problemer tidligere, da nettet deres var nede. Jeg tenkte jeg skulle være grei, og si fra om dette. Jeg ble da beskyldt for å ha endret på oppsettet på telefonen min, og at bare hadde meg selv å takke. Ble direkte sjokkert av den arrogansen jeg ble møtt med. Senere på dagen kom signalet tilbake, så jeg lot det bare ligge. Kort fortalt mener jeg at de opererer veldig useriøst, og dersom problemer oppstår, står du på egne ben. Kontakter du dem, får du bare beskjed om at det er din egen feil, det er aldri de som har noen skyld.