Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har aldri vært borte i et selskap som tar kundene så lite seriøst. Bestillte abonnement for to uker siden. Fikk ikke simkort. Prøvde å ta kontakt med de på telefon. Måtte betale for dyrt 5-sifret nummer. 20 foran i køen. Fikk ikke kontakt. Leste på FB at man kunne hente kort på et sted i Oslo. Gjorde dette, og der var den en person som ikke en gang kunne snakke norsk som ba meg skrive ned nummer på en papirlapp. Han lovet at den skulle være klar innen 8 timer. Dette skjedde ikke, og nå har det nesten gått en uke siden jeg fikk simkortet, men fortsatt ingen dekning på telefonen. Nå er det altså nok og jeg har byttet til Komplett Mobil. Anbefaler ingen Chili Mobil.
Som kjent prøver Chili i disse dager å bytte nett-leverandør. Dette ser det ikke ut som om de klarer på en fornuftig måte. Fikk aldri nytt SIM-kort, slik jeg ble lovet. Ringte inn, og de lovte de skulle sende meg nytt. Fikk beskjed om at jeg burde tenkt på å kontakte dem tidligere. Pinsen kommer, og dagen før presterer de å lukke mitt abonnement uten noen form for forvarsel. Dette gjorde at jeg over pinsen ikke har noe mobil tilgjengelig. Kundesupport har så startet å nekte å svare på mine forespørsler. Hadde også problemer tidligere, da nettet deres var nede. Jeg tenkte jeg skulle være grei, og si fra om dette. Jeg ble da beskyldt for å ha endret på oppsettet på telefonen min, og at bare hadde meg selv å takke. Ble direkte sjokkert av den arrogansen jeg ble møtt med. Senere på dagen kom signalet tilbake, så jeg lot det bare ligge. Kort fortalt mener jeg at de opererer veldig useriøst, og dersom problemer oppstår, står du på egne ben. Kontakter du dem, får du bare beskjed om at det er din egen feil, det er aldri de som har noen skyld.
Ble lovet 500kr i gratis ringetid hvis jeg overførte mitt gamle nummer til chili -kontant, det fikk jeg ikke selv etter å ha brukt mange penger på å ringe kundeservice.
I do not believe that you guys just circulate mails telling customers your change from Chilli to Chess or whatever but are unable to transfer the customers such that they have no problems calling. I have airtime in my chilli mobile but when i dial a nummer it says its not registered on network. What bullshit is this and why do you treat your clients insuch foolish and careless manner. You chose to change network provider, be sure you make the change without inconviniencing your clients, as simple as that, nonsense.
Helt krise Har 3 døtre som mangler SIM-kort etter bytte til Telia som operatør. Ringte inn og var nr 30 i kø - tok meg tid å vente... De lovet å sende SIM-kort dagen etter. Har nå ventet i 3 dager og ingenting har dukket opp. Nå må vi vente til over pinse. Hvis det kommer noe som helst da....
Meget dårlig kundebehandling svarer ikke på mail/sms, ventetid på 20-45 min før en kundebehandler svarer (kostnad for ventetid fra 70-200 kr) app som ikke virker, styr unna chilimobil.
Uten tvil rimlegaste abonnementet for dei som har lav bruk. Har så langt bere hatt kommunikasjon med dei pr e-post, men har fått hurtig svar. Kan anbefalast!