Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Chili hadde et bra abonnement til å begynne med. Nå kjiper de bare mer og mer inn på vilkårene
Endrer stadig abonnement til dyrere pris med dårligere vilkår. Elendig kundeservice.
Dette er rett og slett svindel. Man blir automatisk satt på lavere abonnement når de mener du har brukt for mye. Heldigvis er dette brudd på kjøpsloven og man kan nekte å betale regningen da man har kjøpt en tjeneste med store mangler som bryter deres egne retningslinjer. Når det er sagt, er det bra at de dro i gang fri data-bølgen før de går konkurs.
Har hatt Chilimobil siden før jul og i starten gikk det greit. Noen dager brukte jeg 2GB andre dager 15. Men etter at de innførte SMS-ordningen sin får jeg ikke lenger brukt mer enn 7GB på en dag på grunn av forferdelig hastighet og sperren de har. Er fryktelig tungvint å sende sms hver 3GB.. Attpåtil har de sagt de har fjernet denne SMS-ordningen og byttet den ut med hastighetsbegrensning etter 5GB brukt på en dag. Jeg må fortsatt sende sms-er for å aktivere mer data i tillegg til at jeg har hastighetsbegrensning.. STYR UNNA
Har hatt Get i noen år. Trykker jeg på noe så spretter det opp. Umiddelbart etter byttet til chilli må jeg trykke mange ganger for at den skal begynne å loade nettsiden eller hva det måtte være. Det står stort sett alltid ingen internett-tilgang i apper som messenger. Må vente. På speed test klarer de seg, for de nettsidene er selvfølgelig prioritert og får raskere hastighet og ping. Lureri dette her.
Byttet til Chili Mobil nettopp, og er kjempefornøyd. Svært gode priser og enkel og oversiktlig app/min side. Savner litt raskere svar fra kundeservice, men det kommer vel. Fortsett slik!
Jeg skulle startet opp abonnementet mitt hos chili 1. Februar, men fordi arbeidsgiver ikke hadde overført rettighetene til nummeret ble det ikke overført. Jeg er nå på 7. Dagen uten mobiltelefon. Chili ber meg om å ringe dem på kundeservice, men siden sim-kortet ikke fungerer så går ikke det. Køen på kundeservice er på 40 min og det er bare åpent fra 9-5. Jeg får derfor ikke lånt mobil fra noen andre og ringt fra jobb. Mitt eneste håp er at de på et eller annet tidspunkt sjekker epostene jeg har sendt dem slik at de kan aktivere abonnementet mitt. Vurderer å bare bytte til en annen operatør i stedet.