Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt har fungert bra for min del fra kunde service til fata og dekning
Jeg synes Chilimobil appen er enkel og oversiktlig.Billig ikke minst! man ser hvor mye data som er brukt og du kan skifte abonnement når du vil. tar 5 min så er den endret. Ettersom jeg jobbet turnus i utlandet. Endrer jeg abonnementet ut ifra om jeg bruker mobilnett eller wifi mest. Jeg har alltid best dekning på havet. Feks.vest av Skottland/shetland, og Island
Har prøvd mang en gang å få svar på mail, men srlv etter at de svarer at de kommer tilbake til meg med svar, så uteblir disse svarene. Styr unna Chillimobil
Misleading information (hidden costs) about abonnament and bad customer service.
Jeg blir oppringt av ukjente som sier at de blir oppringt av mitt nummer, de spør hvorfor jeg plager de med telefonsalg. Det er helt ukjent for meg. Mitt abonnement hos chilimobil er hacket.
Jeg valte brebånd på 100G i mnd fra Chilli mob. Det er var et utrolig dårlig valg.. For det første går ikke særlig fort, MEN det største problemet dukker jo opp den dagen jeg har brukt de 100G noe som skjer ofte. Da er ikke mulighet og kjøpe mer data.. Jeg må pent vente til den 1 i mnd da nye 100G kvote starter.. Så da var valget uhyre enkelt.. rett tilbake til telia hvor samme abn koster noe 10 kr mer, MEN hvor man for data rollover, og mulighet til og kjøpe mer data skulle det knipe for en billig penge.. SÅ styr unna Chilli..
Hold dere borte fra disse- chili og svea inkasso/finans. Nå har staten redusert gebyrene disse har lov å ta, så må regne men enda mer aggressivitet fra slike som svea inkasso/chili.Jeg har hatt mobilabb i 30 år har ikke opplevd maken til gebyrer purringer, noe som har gjort dette til Norges dyreste abb. Jeg tenkte jeg skulle redusere mob utgiftene ved å velge disse, men ser ut som om de bruker inkassoselskapet SVEA INKASSO/FINANS som faktureavdeling, og alle vet vel hva dette fører til. Ringte de i dag etter å ha fått en ny purring/inkasso, vet atter en gang desverre ikke hvorfor. Ringte de igjen spurt om de kunne slette kravet på 290 kr, med det kunne de ikke. Jeg sa at jeg da kom til å bytte mobilselskap. Svaret var at det måtte jeg bare gjøre det hadde ikke hun noe med. Dårlig samarbeidspartner?- bytter nå to abb til annet selskap. Chili ønsket heller ikke yte noen form for service. Han jeg snakket med hørtes ut som om han ikke var klar over hva som gir chili inntekter. Har ingen tillit eller respekt for disse som mangler- respektfullhet, hjelpsomhet, profesjonalitet, seriøsitet... Anbefaler alle å velge bort disse.