Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mitt simkort slutade fungera, dom skickade det nya till fel adress även om jag sa till dom när jag ringde att det var fel adress, tog över 2 veckor att få ett nytt och jag fick ingen kompensation för det, så jag byter abonnemang.
Hei Levi! Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Vi beklager på det sterkeste for at du har hatt en dårlig opplevelse her. Du skulle selvsagt fått kompensasjon for at vi sendte SIM-kortet til din gamle adresse, når du hadde meldt en ny til oss. Gjør vi feil, gjør vi opp for oss. Kontakt vårt kundesenter og fortell om saken din. Dette skal vi løse. Hilsen oss i Chilimobil
Etter et par dager med Chili og Telia-dekning som skal være fantastisk, bytter jeg tilbake til operatør med Telenor-dekning. Helt håpløst!
Hei Tina! Beklager så mye dersom du har hatt en dårlig opplevelse her! Dekningen kan dessverre variere ut ifra hvor du befinner deg. Telia bygger stadig ut nettet sitt, så vi håper du ønsker å prøve oss igjen senere og blir fornøyd da :) Hilsen oss i Chilimobil
Dette er det siste mobilselskapet du vil binne deg opp til. Jeg var kunde hos dem i ca 3 mnd, med et abonnement på 279 i mnd. Alikevel endte jeg opp med å betale 1400. Underveis dukket det opp ekstra utgifter her og der, og andre utgifter som de bevisst skjuler for kundene, for å presse ut hver eneste krone. De markedsfører seg selv som et billig mobil selskap, ikke la deg lure!!
Hei Jonas! Vi ønsker at det alltid skal være så billig som mulig å bruke våre mobilabonnement. Hvis det er noe på fakturaen som du ikke kjenner igjen, er det viktig for oss at du får oversikt over dette med en gang. Det er enkelte tjenester som ikke er inkludert i abonnementspris, som f.eks. kjøp av buss-og togbilletter via telefonregningen. Slike kjøp blir fakturert påfølgende måned. Du kan se hva du har blitt fakturert for på side 1 og 2 av fakturaen. Vi har i tillegg en fakturaforklaring her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/faktura/. Du kan alltids også kontakte vårt kundesenter for videre hjelp :) Hilsen oss i Chilimobil
På grunn av ekstremt dårlig signal der hvor jeg ferdes er jeg skuffet over Chilimobil. Når jeg er innomhus har jeg liten/ingen signal. Pluss for mye data inkludert.
Hei! Så bra at du synes vi leverer på data! Det motiverer oss til å strekke oss enda lenger for våre kunder :D Dekningen innendørs påvirkes dessverre i stor grad av hvilke materialer vegger, vinduer og dører er laget av, samt hvor i bygningen man befinner seg. Vi anbefaler å ha på WiFi-tale dersom du opplever dårlig dekning innendørs. Du kan da ringe og sende SMS over WiFi, og det vil i de fleste tilfeller gi bedre samtalekvalitet. Husk å ta på 4G-tale i tillegg, disse tjenestene fungerer best sammen :) Hilsen oss i Chilimobil
Nice, har ikke mye å klage på bortsett fra at dere ikke selge telefonen med abonnement.
Hei Khaled! Tusen takk for super tilbakemelding, det blir vi veldig glad for å høre :D Hilsen oss i Chilimobil
Jeg har aldri opplevd noe problem med Chili, jeg bruker idag Chili Fri Data og ligger på 25 - 35 gig i måneden. Jeg bor ikke midt inne i byen, men opplever heller ikke problemer med dekning. Enkelte ganger har jeg ønsket å betale fakturaen litt senere enn fakturadato, det har aldri vært noe problem. Jeg får en ryddig og oversiktlig faktura en gang i måneden og det er ikke noe lureri med summene. Jeg bruker BankId opptil flere ganger om dagen, her opplever jeg heller ikke store problemer eller kostnader. Perfekt for mitt bruk!
Hei :) Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Det gleder og motiverer oss stort at du er så fornøyd med oss :D Hilsen oss i Chilimobil
Absolutt billigst. Null problem med support. Bra dekning. 3gb data er for meg med mitt bruk mer enn nok. Veldig informativ og logisk app.
Hei Arnt! Tusen tusen takk for en strålende tilbakemelding :D Hilsen oss i Chilimobil