Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har lastet ned mye fra Netflix til mobilen og fikk plutselig varsling om det tydet på jeg har brutt vilkårene... Kjenner det er ganske provoserende. I tillegg vil abb. endres om jeg ikke ringer kundeservice.. som da hadde over 40stk i kø, og selvfølgelig gikk det ikke an å bruke chatten fordi det var for stor pågang.... Hold dere langt unna om mulig. Kundeservicen er elendig
Data rollover eksisterer ikke hos chilimobil. De sier at dataen automatisk blir rullet over til neste mnd, men mine erfaringer tilsier noe helt annet. Men det verste er at de aldri svarer hverken på mail eller tlf. Prøvde å få utsatt en betaling, men endte opp med inkassokrav rett og slett fordi chilimobil ikke er intr i å svare de allerede eksisterende kundene sine.
Jeg har chili bare en dag. Hadde ikke problemer å bytte sim kortet mitt. Appen er oversiktlig. Dekning er bra, internet rask. Akkurat nå er jeg ganske fornøyd. Jeg har valgt fri data. Det var på tide å ha mobilabonnementet med fri internet og rimelige priser.
Får faktura på epost Kjapt kontakt på kundeservice igjennom e-post God dekning der jeg bor God datadekning Finner ikke noe gæli med dette jeg da :)
Jeg skjønte ingenting av chili mobil. Etter 2 dager fikk melding..Du nærmer deg maks dataforbruk for ditt abonnement denne måneden. Hastigheten vil da sette ned til 64 kbit/s.Jeg har bestilt fri data.. Hvordan er det mulig. Det har ikke noe forklaring på.. På appen var det ikke mulig å se forbruke. Angrer veldig på at jeg har brukt tid til å gå over til chili mobil. Helt forkastelig.. Anbefaler ikke til noen.
Bestilte abonnementet Fri Data for 2 uker siden. Fikk mailer med Sumo abonnement og bekreftelse på bestilling av mobilabonnement direkte. Fikk sms 1 dag før portering til nytt simm. Da lå simmkortet i postkassa med pin og puk. Dette tok ca 7 dager å få. Porterte på varslet tidspunkt på minuttet og jeg satte inn nytt simm. La inn medfulgt pin på telefonen og voila. Dekning er identisk med den via Chess (nå Telia). Testet hastighet og den er lik om ikke bedre. Ønsket jo ikke denne Sumoshiten, så jeg sendte mail til Chilimobil i stad kl 14. Fikk svar kl 16 om at fornyelse av Sumo var stoppet. Har prøvd å dele wifi fra telefonen, for de som lurer på dette. Det fungerer helt utmerket. Har jobbet endel fra laptop via vpn og remote desktop. Ikke noe problem. Faktisk foretrekker jeg det fremfor bredbåndet hjemme, da det er minst dobbelt så raskt. Streaming av innhold er det tyngste og det som belaster nettet mest. Dette har gått smertefritt. Har også streamet via delt internett på telefon og det fungerer fint. Men varsko: ikke overdriv, da unormalt høyt forbruk kan bety sperret abonnement. Dette er ikke et bredbåndsabonnement. Personlig skulle jeg helst sett at de fjernet denne «regelen». Kan ikke si noe negativt så langt. Fikk til og med faktura med kun beløp tilsvarende antall dager igjen i inneværende måned. Bra! Og forfallsdato 20. er fint, da mange får lønn denne datoen. Skulle kanskje sett at Min Side ble bedre, men dette er jeg sikker på kommer etterhvert, når Chilimobil får tatt igjen pusten.
Fungerer akkurat som det skal! Har brukt abonnementet i ca 2 uker og har ingenting å utsette. Jeg sendte en e-post ang. adresse endring og fikk svar om at det var ordnet neste dag. Appen har hatt noen innlogging problemer, men etter en re-installering i går fungerer også denne bra.