Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi bor i Helgeland, i Sandnessjøen. Aldri noen problemer med mobilabonnement . Dekning bra, betaling bra. Har billigste abonnement, helt perfekt. Hadde aldri noen problem så har ingen erfaring med kundeservicen.
Hei, Maiken! Hyggelig at du legger igjen en så fin tilbakemelding om oss, det setter vi stor pris på! Vi har stor fokus på å levere et kvalitetsprodukt som samtidig har en god pris, slik at våre kunder får mye for pengene. Dersom du skulle ha noen spørsmål så er det bare til å ta kontakt på tlf: 91502445 eller e-post: [email protected] :) Ønsker deg en strålende dag! Hilsen oss i Chilimobil
Opplever litt dårlig dekning noen steder så da må jeg avbryte samtale og vente til annent område med dekning.
Hei, Normann! Kjedelig å høre at du sliter med dekningen i enkelte områder. Du kan forsøke å nullstille nettverksinnstillingene på mobilen din for å se om det kan forbedre problemet litt. Her er en enkel veiledning for det: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilhjelp-og-oppsett/mobilproblem-mobiloppsett/. Dersom dekningen er god i de andre områdene så er det ikke sikkert dette vil hjelpe dessverre. Du kan sjekke dekningskartet vårt her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/dekning-og-drift/ for å finne ut om forholdene i de områdene du pleier å være i. Så kjekt å høre at du er fornøyd med prisene våre, det er noe vi vektlegger samtidig som vi ønsker å levere kvalitet. Dersom du trenger hjelp til feilsøking av dekningen eller lurer på noe annet, så kan du kontakte oss på tlf: 91502445 eller e-post: [email protected] :) Ha en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Har i dag Fri Data abonnement hos Chili, nå Fri Data Max. Igjen endrer Chili sine abonnement og oftes ender dette med et dårligere tilbud for kunden. Vi fikk riktignok 5GB mer data i EU/EØS men gjengjeld fått hastigheten på første 100 GB strupet til 200Mbit/s. Er ikke uvanlig at selskap har valgt forskjellige hastigheter på sine såkalte fri data abonnement men Chili gikk fra fri fart til å ikke tilby dette lengre på sine Fri data abonnement. Er dere så redd for at kunder skal bruke opp 100GB kvoten bør dere heller vurdere å kutte ut Fri data abonnementene deres. Etter 100GB er hastighet så dårlig at er svært begrenset hvor mye mer data kunder vil bruke utover 100GB. Her jeg bor er jeg oftere tilkoblet 5G, men hva er vitsen når Chili kjøre med hastigheter man kan få med vanlig 4G og lavere enn 4G+ Tillegg tar dere betalt om man trenger erstatnings eSim, noe som burde vært gratis. Og dere har elendig lang svar tid spesielt på e-post. Takk for meg Chili, går heller til Happybytes. 108 GB med full hastighet, hyggeligere kundeservice og dem er svært raske å svare deg.
Hei, Kay! Vi forstår at det kan oppleves frustrerende at det har blitt gjort en del endringer på Fri Data-abonnementet opp gjennom årene, beklager det! Chilimobil var det første selskapet i Norge til å lansere et Fri Data-abonnement. Når det lanseres en ny tjeneste slik som denne så kan det dessverre oppstå litt komplikasjoner, og man må prøve og feile litt på veien for å finpusse på produktet. For å kunne presse prisen ned så har vi gjort noen justeringer som å tilby to ulike hastigheter til forskjellige priser. Det ble gjort undersøkelser på hastigheten i forkant, og vi fant ut at dette var to hastigheter som fungerer optimalt for de aller fleste i denne prisklassen. Selv om hastigheten er 200 mbit/s så får en fortsatt alle de andre fordelene med 5G, som rask oppkobling, god dekning, lav forsinkelse, høy kapasitet og korte svartider. Vi har dessverre en kostnad for hvert eSIM som genereres i nettet. Vi vil ta videre dette med at prisen er for høy for å se om vi kan finne en bedre løsning på dette. Beklager igjen for at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss ved endringene på produktet. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Kjempe pris for ubegrenset data, overraskende god kundeservice. Eneste som er og trekke er at det er at dekningen er dårlig kontra ett Telenor abonoment. Men igjen, andre billig abenoment sliter med det samme.
Har hatt chili i noen år og har hatt efaktura. I desember fikk jeg beskjed om at de skulle sende faktura på epost, noe jeg aldri fikk. 3 og en halv uke senere får jeg faktura fra inkasso med saksomkostninger + opprinnelig fakturabeløp. Forsøker å kontakte chili mobil for å høre hvorfor jeg får dette og hvorfor jeg verken har fått faktura, betalingsvarsel eller inkassovarsel før faktura fra inkasso kom, og får som svar at de har sendt ut og at jeg bare må betale faktura + saksomkostninger. Forsøkte å høre om de ikke kunne sende meg opprinnelig faktura slik at jeg kunne betale denne, men dette kunne de ikke, og jeg måtte bare betale faktura + saksomkostninger. Annbefaler og styre unna chili mobil.
Over 30 minutter for å få hjelp med problemer med å få datatrafikk til å fungere.
Hei, Gisle! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Til tider kan det oppstå med kø enn normalt og det er selvfølgelig veldig kjedelig. Dersom en ikke ønsker å sitte i telefonkø og har mulighet for å logge på et Wi-Fi nettverk på for eksempel en PC, så har vi en veldig grei veiledning for slike problemer på vår nettside www.chilimobil.no: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilhjelp-og-oppsett/mobilproblem-mobiloppsett/. Dersom det ikke hjelper å sjekke innstillingene så kan en forsøke å plassere SIM-kortet i en annen enhet for å sjekke om det fungerer der eller ikke. Da får vi kartlagt om det er enheten eller SIM-kortet som er problemet, eller eventuelt om problemet ligger et annet sted. En kan også gjøre en del endringer på abonnementet på Min Side :) Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Billigst. God dekning. God kundeservice. Enkelt å oppgradere med flere Gbits.
Hei, Egil! Tusen takk for fin tilbakemelding, det setter vi stor pris på :) Vi er opptatt av å levere produkter med god kvalitet til en lav pris. Vi er så heldige at vi har tilgang på Telias fulle dekning, godt å høre at du er fornøyd med denne! Med appen MinChili eller ved å logge inn på Min Side så kan en enkelt gjøre endringer på abonnementet, legge til eller fjerne forskjellige tjenester og eventuelt kjøpe mer data. Dersom du kontakter oss på telefon: 91502445 eller e-post: [email protected] så kan vi også hjelpe deg. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle være noe! Hilsen oss i Chilimobil