Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjempe pris for ubegrenset data, overraskende god kundeservice. Eneste som er og trekke er at det er at dekningen er dårlig kontra ett Telenor abonoment. Men igjen, andre billig abenoment sliter med det samme.
Har hatt chili i noen år og har hatt efaktura. I desember fikk jeg beskjed om at de skulle sende faktura på epost, noe jeg aldri fikk. 3 og en halv uke senere får jeg faktura fra inkasso med saksomkostninger + opprinnelig fakturabeløp. Forsøker å kontakte chili mobil for å høre hvorfor jeg får dette og hvorfor jeg verken har fått faktura, betalingsvarsel eller inkassovarsel før faktura fra inkasso kom, og får som svar at de har sendt ut og at jeg bare må betale faktura + saksomkostninger. Forsøkte å høre om de ikke kunne sende meg opprinnelig faktura slik at jeg kunne betale denne, men dette kunne de ikke, og jeg måtte bare betale faktura + saksomkostninger. Annbefaler og styre unna chili mobil.
Over 30 minutter for å få hjelp med problemer med å få datatrafikk til å fungere.
Hei, Gisle! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Til tider kan det oppstå med kø enn normalt og det er selvfølgelig veldig kjedelig. Dersom en ikke ønsker å sitte i telefonkø og har mulighet for å logge på et Wi-Fi nettverk på for eksempel en PC, så har vi en veldig grei veiledning for slike problemer på vår nettside www.chilimobil.no: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilhjelp-og-oppsett/mobilproblem-mobiloppsett/. Dersom det ikke hjelper å sjekke innstillingene så kan en forsøke å plassere SIM-kortet i en annen enhet for å sjekke om det fungerer der eller ikke. Da får vi kartlagt om det er enheten eller SIM-kortet som er problemet, eller eventuelt om problemet ligger et annet sted. En kan også gjøre en del endringer på abonnementet på Min Side :) Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Billigst. God dekning. God kundeservice. Enkelt å oppgradere med flere Gbits.
Hei, Egil! Tusen takk for fin tilbakemelding, det setter vi stor pris på :) Vi er opptatt av å levere produkter med god kvalitet til en lav pris. Vi er så heldige at vi har tilgang på Telias fulle dekning, godt å høre at du er fornøyd med denne! Med appen MinChili eller ved å logge inn på Min Side så kan en enkelt gjøre endringer på abonnementet, legge til eller fjerne forskjellige tjenester og eventuelt kjøpe mer data. Dersom du kontakter oss på telefon: 91502445 eller e-post: [email protected] så kan vi også hjelpe deg. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle være noe! Hilsen oss i Chilimobil
Rimelig og fungerer veldig bra. Jeg har aldri hatt problem med dekning. Har vært kunde i noen år og vil fortsette med det.
Hei, Elisabeth! Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss :) Kvalitet og pris er to faktorer som legges mye vekt på hos Chilimobil, så vi setter stor pris på din tilbakemelding angående dette. Dersom du skulle ha noen spørsmål eller trenger hjelp til noe, så er det bare til å ta kontakt på tlf: 91502445 eller e-post: [email protected] Ha en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Hvorfor i all verden svarer dere ikke på e-post henvendelser? Min første henvendelse i forbindelse med en faktura er tilbake til november 2021...med opptil flere purringer.....men jeg har aldri fått svar! Nå tok jeg også nylig en ny henvendelse ved e-post, i en ny sak da jeg oppdaget et plutselig ekstremt dataforbruk?! Heller ikke her fått noe svar!
Hei, Ivar! Beklager så mye for at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, slik skal det ikke være! Jeg anbefaler at du kontakter oss på tlf: 91502445 slik at vi kan finne ut hvorfor henvendelsene ikke har blitt besvart og se på dette med dataforbruket. Håper du får en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Nettet er tregt, det tar lang tid noen ganger å laste en side med tekst, med bilder og evt små videoklipp så står alt og tygger. Har fri data, men opplevde i desember å få mld om at jeg hadde brukt 150gb til nå og at hastigheten blir redusert! Har brukt mye mer enn 150gb tidligere uten å få noe varsel. Var bare å betale så skrudde de opp hastigheten noen timer. Nettet er da så tregt at å se film/videoklipp er håpløst, til og med aviser er nærmest umulig å få sett. Virker som om priser og data blir forandret uten at kundene blir informert. Har klar sikt i luftlinje til mobilmast 500meter unna. Men opplever innimellom at jeg kun har EDGE og GPRS, og etter en stund så blir det normalt igjen. Men chili og telia påstår at alt er helt ok, og at jeg må prøve SIM-kortet i en annen telefon. Skal jeg da stille over til naboen og spørre om jeg får låne mobilen deres da etter ? Snakk om idiot opplegg.
Hei, Tore! Beklager så mye for at du opplever slike problemer hos oss. Når en har brukt opp de 150 GB så senkes hastigheten til 3 mbit/s resten av måneden. En kan kjøpe Superboost for 1 time, 4 timer eller ut dagen dersom en trenger full hastighet en liten periode. Du kan da sende en SMS med SB1/SB4/SBB til 27222 (kr 19,-/69,-/119,-). Det kan dessverre oppleves litt hakkete ved større oppgaver som streaming og lignende med hastighetsbegrensningen. Dersom du ikke har mulighet til å prøve SIM-kortet i en annen telefon ved feilsøking av problemet, så kan vi forsøke å sende deg et nytt SIM-kort så vi får undersøkt om det er der problemet ligger eller ikke. Ta gjerne kontakt på tlf: 91502445 eller e-post: [email protected] slik at vi kan finne ut av problemet. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil