Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Chili mobil prøver å gjøre noe viktig, nemlig å tilby "fri" data i et mobilabonnement. Der de mangler er hvordan de har håndtert konsekvensene av å gjøre nettopp det. Personlig har jeg ikke hatt noe problem med chilimobil, men når det dukker opp tilfeller der de tvinger kunder til et annet abonnement fordi de bruker mye data (tilfellet jeg leste om var rundt 200GB av 1000GB chilimobil forteller deg at du har til disposisjon i måneden) er det en varsellampe. Jeg mener en bør avvente til dette er ryddet opp i. Chilimobil prøver å gjøre noe viktig og de skal ha skryt for det, men når de lover én ting (1000GB i måneden) må de også holde det løftet. Som forbrukere har vi alle en liten stemme i hvor vi legger pengene våre, og jeg ønsker å kunne anbefale chilimobil for det de prøver å gjøre, men for øyeblikket kan jeg ikke anbefale et selskap som lyver for kundene sine.
Om du skulle prøve å streame film, så må man sende tekstmelding og starte mobilen på nytt med under en times mellomrom. Etter å ha brukt dagens første 5 GB så får man kun 3GB for hver gang man må restarte. Helt umulig abonnement. Om du prøver deg på å kontakte kundeservice så må man også ha utrolig tålmodighet. Anbefaler INGEN å bruke den værste tjenesten jeg har vært borti.
Det er kjempebra stort sett alle plasser, men noen plasser har såkalte sorte hull, dette er ikke så veldig bra, men at du kan bruke mye data ellers er veldig bra og fra og med 2019 kan du dele date og de er kjempebra
Glimrende! Fri data gjelder fra og med 2019, så jeg gleder meg som en unge
De påstår at vi bruker chilli fri som et bredbånd. Med bredbånd kan man ring og sende sms samtig som man bruker nett det er ikke mulig med chilli fri for da avbryter netttilkoblingen. I tillegg beskylder de oss for å ikke ha brukt abonnementet personlig. Vi bruker kanskje mer data enn andre men det er personlig. Nå er vi utestengt som kunder og får ikke det vi betaler for. Veldig misfornøyd!!!!
Vil bare legge inn en advarsel til chilimobil brukere. Når dere er i utlandet så har man ingen kontroll på databruken, det kommer ikke opp i appen. Etter 4 dager i Portugal får jeg beskjed at mine 12GB er oppbrukt, noe jeg synes er merkelig siden jeg hjemme ligger på 25GB i måneden. Og som sagt har jeg Ingen muligheter til å se forbruket i appen. Er det noen som vet hva forbruket er per time for å se på NRK?
Har vært kunde hos Chilimobil siden oppstart, 1000gb for 399kr måneden. Alt virket helt fint, men 2 dager før jul skrur de av dataen min på 190gb... og tilbyr meg 1gb for 99kr per gb... KONTRAKTSBRUDD!! Og direkte uhøflig...jeg ønsker de en fæl jul og et forferdelig nytt år.