Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lokker med kampanje på abonnement for så å skru opp prisen senere. Kunne ikke se noen plass at jeg bare ville beholde prisen i en begrenset periode.
Hei Jørgen, Kampanje-abonnementene har vi tilbudt i lang tid, og vi måtte dessverre sette opp prisen på det nylig. Vi beklager så mye at du opplevde det slik som du gjorde! Det vil alltids komme noen prisjusteringer, men heldigvis er de sjelden og som regel utgjør de ikke store forskjeller. Men vi forstår allikevel godt din opplevelse som kunde hos oss. Vi håper du forblir kunde hos oss, og blir fornøyd med våre tjenester! Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Ingenting å klage på, meget bra priser og bra Telia dekning. Oversiktlig app! Topp! Anbefales!
Hei Asbjørn, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :) Vi er glad for å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss. Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Fungerer og god driftssikkerhet. Brukes til delt data for TV og datamaskin i stedet for for andre løsninger med bredbåndunnstallasjoner.
Hei Asbjørn, Så kjekt å høre! Vi har jobbet lenge for å ha den beste Fri Data løsningen, så vi blir så glade for å høre at du er fornøyd :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Har alltid vært på leting etter mobilabonnement som gir mest for pengene. Først var det Tele2, som hadde 6GB for 199,-/mnd. Deretter var det Banzai med 100GB til 499,-. Dessverre måtte Banzai legge ned driften relativt kort etter oppstart, men det var starten på "fri data" i Norge. Da Chilimobil tok opp stafettpinnen etter Banzai, var jeg ikke vond å be. Det ble Chilimobil fra dag én, frem til jeg flyttet og fikk dårligere dekning med Telia (ikke Chilimobil sin feil). Valget falt på Happybytes, men de økte nylig prisen, og jeg byttet tilbake til Chilimobil i håp om at Telia-problematikken der jeg bor hadde løst seg. Det hadde den ikke, så jeg må nok en gang se meg etter ny operatør. Oppsigelse av Chilimobil gikk smertefritt, og de sendte meg korrigert faktura mindre enn to timer etter at nummeret mitt ble portert til ny operatør. Alt i alt har jeg vært strålende fornøyd med både priser og kundeservice i den tid jeg har vært kunde av Chilimobil, og anbefaler dem videre til de som ønsker en billig og bra mobilabonnement.
Hei Kristian! Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding! Vi er glad for å høre at du var fornøyd med oss som din operatør. Vi har selvfølgelig full forståelse for ditt valg om å bytte til et annet selskap. Vi håper at du ønsker å komme tilbake til oss ved en senere anledning! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Ingenting å klage på, ledende priser og brukbar Telia dekning. Oversiktlig app!
Hei Jim, Så kjekt å høre! Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi er glad for å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Har opplevd flere ganger det jeg vil kalle det frekkeste kundebehandlingene jeg har mottatt. En gjeng som heller vil krangle enn hjelpe. En gjeng som heller vil oppføre seg nedlatende enn å være hyggelige. Jeg startet med Chillimobil da de var de eneste som hadde fri data. Nå er den fordelen forsvunnet, og de har nå ingen fordeler igjen. Og da hjelper ikke det at kundeservicen er så ufattelig dårlig.
Hei Marius, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice! Vi prøver å gjøre alt vi kan for å finne den beste løsningen for alle våre kunder, så jeg beklager så mye for at du ikke har hatt en god opplevelse hos oss. Dersom du fremdeles trenger hjelp kan du sende oss en mail her: [email protected] også skal jeg se på saken din. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Mitt nummer funker de har sperret uten å spørre meg.jeg kan ikke snakk med kundeservise via chat denne chatbotten gir til deg 3 valg en av de er å sende henveldelse men får ikke hjelp de svarer ikke på min henveldelse.jeg kan ikke ringe de kan ikke ringe og på chatt er ikke kundeservise
Hei Suzan, Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med vår kundeservice. Når et abonnement blir sperret så blir det alltid sendt en SMS med informasjon om hvorfor det blir sperret. Hvis du ikke mottok denne så er det selvfølgelig veldig beklagelig. Hvis du tar kontakt med oss via Chatbot så kommer du ikke i kontakt med kundebehandler, men det blir sendt inn en henvendelse til vår kundeservice. Kundebehandler vil da ta kontakt med deg på epost innen 1-3 dager. Vi svarer på alle henvendelser som kommer inn til oss. Beklager så mye for opplevelsen du har hatt her med oss. Hvis du kan ta kontakt med oss på telefon eller epost så kan vi få sett på saken sammen med deg slik at vi kan få oppklart dette. Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice