Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra kundeservice, bra dekning for øyeblikket. God informasjon i forhold til operatørbytte nå i april. Byttet fra Onecall, hvor jeg hadde 5gb data til samme pris som jeg her får 10gb.
Tull med databruk, feil info, lite løsningsorientert kundeservice, ELENDIG min side opplegg og jeg kunne fortsatt. Er så utrolig misfornøyd. Eneste jeg ikke kan klage på er dekningen. Aldri mer chili mobil, vil fraråde alle å velge de.
Husk å lese det med liten skrift. Ved overforbruk av data reduserer de ikke hastigheten slik som er normalt, men lar takstameteret løpe i høy hastighet. Betalte 499, - ekstra for 400 MB. Da blir poenget litt borte. Regningen ble på 900, - totalt.
Synd dere bytter til Telia sitt nett det er ubrukbart der vi ferdes så hele familien må bytte til Hallo som opererer på Telenor sitt nett.
Billig månad abo, kun brukt til å ringe og sms. 0 data. Savner god nettside med faktura oversikt. - Går frå Telenor til netcom dekning våren 2017.. Då mister dei meg og som kunde! Har fått tak i folk på kundeservice når eg har trengt det (mail).
Svarer ikke på spørsmål, og lurer rett og slett folk med feil info om brukt datatrafikk mm, har aldri opplevd maken til svindel!!!
Hei Lene! Vi ser at denne kommentaren nå er veldig gammel, men vi ønsker å svare tilbake likevel. Vi beklager at du hadde en dårlig opplevelse hos oss! For 3 år siden var vi et helt annet selskap enn hva vi er i dag. Vi hadde mindre kapasitet på kundeservice og vår Min Side og app-løsning var slik som du nevner her, ikke optimal! Informasjonen på Min Side var til tider også ikke riktig. Noen ganger så man for mye datatrafikk og noen ganger for lite datatrafikk. Slik skal det ikke være! Vi håper du får muligheten til å prøve oss igjen nå i nyere tid, og se den lange veien vi har kommet! Det er en helt annen kundeservice du møter. App og Min Side viser nå mye bedre og tydeligere informasjon enn før. Svar tiden er bedre enn noen gang, og vi tilbyr til og med tjenester som ingen andre mobilselskap har. Chilimobil i 2020 er rett og slett en helt annen mobiloperatør enn før. Det ønsker vi også å vise deg! Videresend gjerne e-posten du får tilbake nå med denne kommentaren, til oss på mail: [email protected] - Vi ønsker å gi deg en gratis prøveperiode slik at du får sett forskjellen fra tiden din før. Vi dekker månedsavgiften for deg i prøveperioden. Vi beklager igjen på det sterkeste for opplevelsen du hadde hos oss og håper vi kan gjøre det godt igjen! Vi ønsker deg en herlig dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Jeg forsøkte meg på abonnement hos Chilimobil. Tok 10 GB. Fikk tilleggsfaktura på 499,- før jeg hadde passert 9 GB. Det har skjedd flere ganger. Ringte Telenor hvor jeg har vært kunde i over 20 år. De sier jeg aldri har hatt en mnd over 2GB forbruk noen gang. Bruker ikke mobilen mer nå enn tidligere. Jeg burde skjønt at dette bare er svindel når det ikke går å sende de åpen melding på Facebook. Når jeg tar kontakt, så svarer de aldri på det jeg lurer på. Ikke har de app! Har i dag byttet over til Telenor igjen. Gleder meg til å komme tilbake! Hurra for Telenor. ANBEFALER Å STYRE UNNA CHILIMOBIL!