Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Begynte med elendig sim kort og at sa hadde sendt uten motta.Feil informasjon på faktura mine sider ,passord fungerer ikke, sender faktura iposten når efaktura /avtalegiro og tar gebyr. Dårlig kundeservice. Uoversiktlig bruk av gb før bestilte fri som koster mer pr år men plutselig hadde jeg brukt opp når ikke hadde vært mer på nett,enn da hadde igjen så tviler på det stemte kun for å meg til å bytte ab til fri som er dyrere igjen. Uretfferdig for kunden å ikke få eksakt mobildata pr mnd
Hei, Tone! Beklager så mye for at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, slik skal det ikke være. Vi sender en SMS dagen før og samme dag som aktiveringen skal skje, slik at kundene kan kontakte oss dersom de ønsker å utsette aktiveringen av forskjellige grunner som for eksempel at SIM-kortet ikke har kommet frem i tide. Dersom du fortsatt opplever problemer med SIM-kortet så kan du feilsøke ved å sjekke at nettverksinnstillingene på telefonen er korrekte. Her kan du finne en enkel veiledningsvideo for den telefontypen du har: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilhjelp-og-oppsett/mobilproblem-mobiloppsett/. Dersom dette ikke hjelper så kan du teste SIM-kortet ditt i en annen telefon for å se om samme problemet oppstår der. Det kan også være dekningsfeil i området. Du kan sjekke din adresse her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/dekning-og-drift/#dekningsutfall. Om dette ikke hjelper så kan du kontakte vår kundeservice, slik at vi kan få sendt et nytt SIM-kort til deg kostnadsfritt. Dersom du oppelver at du ikke mottar eFaktura i nettbanken eller at avtalegiroen ikke fungerer, så anbefaler jeg å slette avtalene og legge til på nytt. E-fakturareferansen per i dag er 10 siffer, kundenr med ledende nuller foran. Eksempel: kundenr 123456 = efaktura ref: 0000123456. Du må bruke avtalen som er merket med SVEA FINANS NUF. Det har dessverre vært problemer med visningen på Min Side, men det skal være rettet nå. Dersom du har mer data igjen men ikke kommer på nett, så kan du sjekke om det er et dekningsutfall i området du befinner deg på og sjekke at det ikke er noen feil på selve SIM-kortet. Kontakt oss gjerne på telefon 91502445 mellom kl.09.00-17.00 i hverdager slik at vi kan undersøke problemene nærmere og finne en løsning :) Ha en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Mye data for pengene. Aldri hatt problemer med dem.
Hei, Jane! Så kjekt å høre at du er fornøyd med våre tjenester og at du ikke har opplevd problemer hos oss, slik skal det være! :) Vi ønsker å kunne tilby mye data for en billig penge for våre kunder, derfor økte vi nylig datamengden på en rekke av våre abonnementer, uten at det ble en prisøkning :) Ha en strålende dag! Hilsen oss i Chilimobil
Dårlig signalkvalitet hvor jeg bor. Vurderer å bytte leverandør.
Hei, Rune! Du kan sjekke dekningen i ditt område her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/dekning-og-drift/#dekningskart. Du kan også sjekke eventuelle dekningsfeil her. Noen ganger kan det være innstillinger på telefonen som gjør at signalet blir dårligere. Her er en enkel veiledning for hvordan du kan sjekke innstillingene og eventuelt rette opp i dem: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilhjelp-og-oppsett/mobilproblem-mobiloppsett/. Dersom dette ikke hjelper så kan du kontakte oss på telefon 91502445 eller på e-post [email protected] slik at vi kan hjelpe deg med videre feilsøking :) Hilsen oss i Chilimobil
Billig og supert. Enkel, men med full oversikt i appen. Data rollover, og super dekning. Savner at fakturaen ikke er spesifisert at den kommer fra Chilli
Hei, Geir! Takk for fine ord :) Vi setter stor pris på din tilbakemelding, det gleder oss å se at du er så fornøyd med våre tjenester! Appen har vi jobbet mye med for å forbedre slik at dere som kunder enkelt kan administrere og gjøre de endringene dere ønsker til enhver tid. Grunnen til at det ikke er spesifisert at fakturaen kommer fra Chilimobil er at vi har et samarbeid med Svea Finans NUF, så de produserer og sender fakturaene for oss. Jeg forstår at du ønsker at det skal spesifiseres og vil ta saken videre for å undersøke om det er mulig å gjøre noen endringer der :) Ha en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Har 25 GB avtalen via akademikerne. God pris. God stabilitet. God fart. Anbefales!
Hei, Jasko! Hyggelig at du gir oss en slik fin tilbakemelding og at du er så fornøyd med det Chilimobil har å by på, det setter vi stor pris på :) Tusen takk for at du anbefaler oss videre! Ha en strålende dag! Hilsen oss i Chilimobil
Har prøvd de fleste telefonselskaper og merker ikke store forskjeller på kvaliteten, men prisen gjør utslaget for meg.
Hei, Svein! Kjekt å høre at du er fornøyd med oss! Vi ønsker å utfordre konkurrentene på pris slik at vi kan få senket prisene i markedet. Billigere trenger ikke å bety dårligere kvalitet! :) Ha en strålende dag! Hilsen oss i Chilimobil
Telia sitt nettverk har vært for ustabilt og med stadig bortfall. Vurdere å bytte vekk Telia nett i fremtiden?
Hei, Roar! Det kan oppstå dekningsutfall fra tid til annen og det er selvfølgelig utrolig kjedelig når det skjer. Slike feil kan dessverre skje uavhengig av nettverksoperatør. Telia holder på å bygge ut sitt 5G nett og det kan også ha noe å si for dekningen når de installerer dette. Beklager så mye for ulempene dette måtte medføre. Du kan følge med på dekningsutfallet her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/dekning-og-drift/#dekningsutfall. Da får du informasjon om når problemet skal være fikset og i hvilke områder det gjelder. Ha en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil