Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fantastisk med fri data! Vurderer også bestille dette til et av barna. Alt har fungert fint bortsett fra at det er litt dårlig/ustabil dekning utenom byområder gjennom Telias nett. Skulle gjerne hatt Telenor, så hadde det blitt perfekt. Hadde også et problem med å aktivere bankid på mobil, men dette ble løst etterhvert av seg selv (da jeg prøvde igjen noen uker senere). Hadde da bestille et nytt SIM-kort som jeg aldri aktiverte. Kundeservice har svart greit på henvendelser. Tok cirka to uker å få svar på mail, og henholdsvis 50 min og 15 min på telefon. Nettsiden fungerer bra og lar deg se dataforbruket ditt, samt hvilke faktura har fått og betalt. Det finnes ingen andre tjenester der. Sumo-abonnement kan kun sies opp via kundeservice til chilli. Appen deres fungerer ikke, eller i beste fall viser feil data. Alt i alt veldig fornøyd, da data er det viktigste. Klarer de å forbedre kundeservice (lengre åpningstider og i helger), få noe bedre dekning, utbedre evt tekniske hickups, samt få en app som fungerer blir dette helt fantastisk!
Første operatør som tilbyr fri data, men er veldig usikker om dette tilbudet vil vare lenge. Ellers veldig fornøyd.
Ingen ting er bra, totalt amatører fra begynnelse til slutt. Ba om tre abonnement, men de greide ikke å koble opp mobilene, to av dem var galt satt opp og tredje greide de ikke å koble opp. Ble hele tiden lovet om en halv time skulle alt være fikset, så ble det om en time som igjen ble til døgn. Tull og tøys hele veien. Så vår konklusjon: du får hva du betaler for. PS. De greide å rote med navn og nr. når nytt selskap skulle ta over. Skulle gjerne ha skrevet noe positivt, men beklager - ikke fra meg.
Det er grei pris, men når chili ikke leverer slik konkurranse selskapene gjør angående hastighet, dekning og efaktura tenker jeg at er virkelig de få kronene på abonnementet værdt det.
Bytter to abonnement fra Komplett mobil til Chili mobil, men hos Chili sender nye Sim-kort så sent at de blir sagt opp hos Komplett før de nye SIM-kortene kommer til oss. Vi sitter med to mobiler uten noe tjeneste... Velg noen som har et minimum av kontroll på det de driver med. Chili er i beste fall rent amatørskap, mer sannsynliug ren svindel.
Ble kunde i starten av måneden med Fri Data abonnement. Etter to dager hadde jeg brukt 1 GB og fikk en melding om at jeg blir kuttet fra opptil 100 mbit/s til 64 kbit/s. Med dette så tar det cirka 3 minutter å åpne chilimobils nettside. Sendte en mail til dem torsdag kveld, og fortsatt ikke fått svar. Endte opp med å ringe dem før stengetiden deres mandag for å få en oppklaring. Dermed gikk jeg hele fredagen, helga og store deler av mandag uten nett. Fikk svar fra kundeservice at abonnementet sto på 1 GB selv om jeg bestilte online, og det automatisk skal bli rett. Så vit at det kan skje dere også.
Fikk ikke sim kort, men fikk beskjed om at mobilabonnementet ble flyttet en bestemt dato. Ga beskjed om å stoppe denne porteringen da sim ikke er mottatt. De hadde sendt sim kort sa de, men skulle sende på nytt. Nye 7 dager gikk og ny porteringsdato ble satt uten at sim kort kom. Da bare avbestilte jeg hele greia, og ingen sim kort er kommet i min postkasse. Dette er utrolig dårlig. Bestilte hos komplett, og kort i posten etter 2 dager og portering i morgen klokken 09.00 Topp service så langt.