Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet til Chilimobil da min forrige leverandør la på prisen. Nå har jeg samme abonnement, men billigere 🙂
Hei Lilly! Så kjekt å høre! Vi er glad for å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Tusen takk for din kommentar! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Ingen problemer,fungerer knirkefritt til beste prisen.
Heisann Per! Så bra! Vi er glad for å høre at det fungerer knirkefritt :) Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Alt fungerer perfekt, meget rask og oversiktlig app som dekker 2 abonnement samtidig. Ingen ting blir aldri billig nok, så det er ikke tema her. Dekning? Kommer fra Telenor-nettverk der jeg der - som her - opplever tidvis dekningstap, og er vel like følsomme der er mitt inntrykk, men at jeg skulle oppleve å se 5G i displayet når jeg skiftet til Chili/Telia - var jo bare gledelig ;) Rett og slett superfornøyd - også etter å ha kontaktet support på et tidlig tidspunkt :)
Hei Trond! Det er strålende å høre å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Vi setter pris på den hyggelige tilbakemeldingen! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Veldig bra pris og enkel å bruke. Den har egen app som man kan følge med på. Har hatt Chili et par år tror jeg, ikke tenkt å bytte.
Hei Keth! Det er flott å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Greit nok, men dårlig dekning. Ihvertfall her jeg ferdes, øst i Innlandet. Ryddig og grei side. Lett å ha oversikt over flere abonnementer etc.
Hei Bente :) Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er leit å høre at du opplever dårlig dekning på ditt abonnement. Telia jobber kontinuerlig med å oppgradere nettverket sitt slik at de skal kunne tilby dekning til alle i Norge. Hvis du har spørsmål eller lurer på noe angående dekningen du opplever så kan du gjerne ta kontakt med vår kundeservice slik at vi kan se på dette sammen med deg :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Chili present a roaming map of Europe that is only missing the Balkans, Kaliningrad and Greenland missing. So, you travel to Northern Cyprus (which is shown as fully coloured) or your train passes through Monaco, or Gibraltar, which are not indicated as being any different, and suddenly you're charged 2.59NOK/MB without being informed (since Chili, unlike most providers, don't provide a usage meter, and any SMS warnings — if sent — are not received if the SIM is in a tablet). There is no way to avoid these amounts except by constantly having flight mode engaged. This is downright deceptive behaviour and I have given notice to terminate my contract.
Hi, Adam! We sincerely apologize for the issue with the map. It was initially sourced from a Wikipedia page on the EU/EES and then modified to match our colors. Of course, it should only display the southern part of Cyprus and indicate that Monaco and Gibraltar are not part of the European Union, hence excluded from the EU free roaming agreement. Based on your valuable feedback, we have made the necessary updates to the map. It now includes text for each country and provides a clearer view specifically highlighting Monaco, Gibraltar, Cyprus, and the Isle of Man. Regarding your concern about receiving an SMS warning when entering a new country, please note that this is a standard practice at Chilimobil. However, there might be instances where it takes longer to receive the notification if the mobile operator you initially connect to fails to promptly relay the information to Telia (the network provider we lease coverage from). Regrettably, some countries are more efficient in this regard than others. Once again, we apologize for any inconvenience caused and appreciate your understanding. Best regards, Magnus at Chilimobil
Veldig bra tilbud, får ikke slike tilbud andre steder!😊 Bra app, der jeg kan velge mange forskjellige funksjoner. Har ekstremt dårlig dekning noen ganger og har merket at det kan ta helt kveld en god stund og jeg har skrudd av og på telefonen og følgt instruksene deres angående dette.
Hei Therese! Tusen takk for tilbakemeldingen! Det var leit å høre at du har slike problemer med dekningen din. Gjerne ta kontakt med vår kundeservice slik at vi kan få sett på dette sammen med deg :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice