Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt Chilli mobil en stund no men har enda ikke fått den datarollover som eg skal ha. Ta td siste mnd har eg brukt 0.98 data av 3 gb men når mnd kommer får eg ikke med over det som er til overs. Har ikke fått med noe siden eg kjøpte dette abb. så om dette ikke blir fixet asap blir det å skifte til noen meir seriøse aktører ja.
Hei Terje :) Slik skal det ikke være! Her må det være en feil. Du skal selvfølgelig få din rollover. Slik som du sier her, skal du med ditt 3 GB abonnement ha 2.02 GB i rollover fra sist måned. Dette må vi få løst! Ta kontakt med oss på kundeservice over telefon: 915 02 445 eller e-post: [email protected] - vi hjelper deg! Hilsen oss i Chilimobil
Hadde Talkmore i flere år. Byttet til Chillimobil pga billige priser. Men er ikke fornøyd i det hele tatt. Veldig dårlig dekning i hele Oslo. Nett hastighet minner meg på 3G og kanskje enda dårligere. Er tilbake til Talkmore igjen. Anbefales ikke.
Gikk fra Telenor over til Chilimobil for å teste ut i 2019. Det ble en dyrkjøpt erfaring. Unngå dette firmaet for alt det er verdt. Hos meg ble det dårligere dekning og hastigheten raste i bakken. Nytter ikke med høy data når dstan fraktes på hest og kjærre. Forsøkte klage, sa opp og regningene fortsatte å komme. Klaget klaget klaget. Til slutt stoppet de, men dyrt ble det og ingen krediterte selv om abb var avsluttet. Styr unna. Når jeg skrev min mening på facebooksiden deres, ble de slettet og jeg blokkert. Og det var kun en mening, ikke ufin engang. Nei styr unna dette selskapet! Skal de bli bedre må de starte å lytte på kundene, ikke kjøre over de.
CHILLI FREE. Trenger ikke nett hjemme. Spiller online, streamer alt e måtte ønske... selv om de struper dataen ned etter 5 GB pr dag.
Dekningen er bra, men alt annet som har med chilimobil å gjøre er ræva, hatt de nå i 3 mnd og skal aldri ha den igjen.
Rask og smidig kundeservice. Retter raskt opp i feil. Grensa på max 10gb PR dag skulle gjerne vært økt.
Har hatt chili mobil fri data nå i et halvt års tid og er storfornøyd. Bor midt ute i gokk med bare åkre rundt meg og bruker telefonen som router og streamer nett til både TVen og PCen for å se filmer, laste ned spill osv. Får ofte melding om at jeg har brukt opp den daglige kvoten med nett midt i en film, og merker nada til at hastigheten blir satt ned. Streamer fremdeles filmene i god kvalitet! Har også alltid 4g og god dekning stort sett uansett hvor jeg er. Tommel opp! Skal aldri bytte abonnement igjen!