Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dekningen er bra, men alt annet som har med chilimobil å gjøre er ræva, hatt de nå i 3 mnd og skal aldri ha den igjen.
Rask og smidig kundeservice. Retter raskt opp i feil. Grensa på max 10gb PR dag skulle gjerne vært økt.
Har hatt chili mobil fri data nå i et halvt års tid og er storfornøyd. Bor midt ute i gokk med bare åkre rundt meg og bruker telefonen som router og streamer nett til både TVen og PCen for å se filmer, laste ned spill osv. Får ofte melding om at jeg har brukt opp den daglige kvoten med nett midt i en film, og merker nada til at hastigheten blir satt ned. Streamer fremdeles filmene i god kvalitet! Har også alltid 4g og god dekning stort sett uansett hvor jeg er. Tommel opp! Skal aldri bytte abonnement igjen!
Går aldri tom for data, har god dekning og får aldri faktura over det som er månedsbeløpet. Har 25 gb abonnement.
Struper hastighet, ubrukelig :-( blir umulig å se tv da hastigheten ligger langt under det som er lovet. Dette skjer kveld etter kveld.
Jeg skulle nå ha hatt ca 10 - 12 GB data igjen av roll over de siste 4 - 5 mnd. Nå Kun 3 rollover som forsvinner neste måned. Hvis dere ikke ordner opp i dette er jeg kunde i annet mobilselskap umiddelbart.
Etter at jeg gikk over til Chilimobil har vi ikke hatt noe problemer med ekstra eller uventede utgifter eller overforbruk av data. Vi har hatt tre ungdommer og en voksen på 1GB i over ett år, og regningene kommer inn på avtalegiro/efaktura til riktig tid og alltid til samme pris. Det eneste jeg kunne ønske var at juridisk eier kunne få samlefaktura, men slik det er nå kommer det fire separate fakturaer. Juridisk eier kan heller ikke logge på egen side uten å selv ha abonnement og det er litt keitete når juridisk eier har telefon gjennom jobb og ikke trenger et ekstra abonnement.