Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd faktura stemmer fikk mange gb ekstra og kompis rabatt kan anbefales lavere regning enn forrige
Hei, Tore! Så kjekt å høre at du er fornøyd med vårt abonnement, vi setter stor pris på din tilbakemelding :) Med Chili Kompis så kan du verve så mange kunder du ønsker. Jo flere du verver jo mer rabatt får du, slik at du kan få et enda billigere abonnement. Dersom du har noe du lurer på så er det bare til å ta kontakt på e-post: [email protected] eller så kan du slå av en prat på tlf: 91502445. Hilsen oss i Chilimobil
Har byttet til chilimobil fra Telia. Hadde null problemer med telia. Har ikke dekning plutslig. Fungerte i 1 uke bare. Og selvfølgelig skjer dette på en fredag etter kl 17. Nå har jeg ikke tlf på hele helgen pga dette!!!!
Tittelen snakker for seg selv. Veldig fornøyd med både priser, dekning og ikke minst kundeservice!
Bare surr på betalings siden, di bruker Svea som senderfaktura,inkassosaker til hus der jeg aldri har bodd. Ringer du dem ordner dem ikke opp, litt synd da abonemanget og prisen var bra. Kan desverre ikke være kunde hos dere pga. det,takk for meg.
Ikke best dekning, må stadig stoppe/starte router det var ikke slik da jeg brukte ice
Passet meg perfekt, et godt valg! fornuftig prising "Hyggelig" kundeservice
Jeg glemte at jeg hadde betalt en regning, og betalte den på nytt. (Begge innenfor fristen). For denne feilen tok systemet som gjør jobben, kr 100,-. Dette er nok til at jeg bytter mobilleverandør. Ellers gå mobildataen litt tregt til tider.
Hei, Ingrid! Jeg forstår at det er kjedelig å få dette gebyret. Det er et gebyr faktureringsselskapet vi har et samarbeid med, Svea tar fordi de manuelt må inn for å tilbakeføre for overbetalingen. Dersom det er første gang det skjer med deg så kan du kontakte oss slik at vi kan legge de 100 kr inn som en rabatt mot din neste faktura. Leit å høre at du sliter med hastigheten i enkelte tilfeller. Du kan forsøke å nullstille nettverksinnstillingene på mobilen din for å se om det kan hjelpe. Her er en enkel veiledning for det: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilhjelp-og-oppsett/mobilproblem-mobiloppsett/. Dersom dette ikke hjelper så kan du forsøke å plassere SIM-kortet i en annen telefon for å se om det samme problemet oppstår der. Kontakt oss gjerne på tlf 91502445 eller e-post: [email protected] dersom det ikke hjelper slik at vi kan hjelpe deg videre. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil