Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Passet meg perfekt, et godt valg! fornuftig prising "Hyggelig" kundeservice
Jeg glemte at jeg hadde betalt en regning, og betalte den på nytt. (Begge innenfor fristen). For denne feilen tok systemet som gjør jobben, kr 100,-. Dette er nok til at jeg bytter mobilleverandør. Ellers gå mobildataen litt tregt til tider.
Hei, Ingrid! Jeg forstår at det er kjedelig å få dette gebyret. Det er et gebyr faktureringsselskapet vi har et samarbeid med, Svea tar fordi de manuelt må inn for å tilbakeføre for overbetalingen. Dersom det er første gang det skjer med deg så kan du kontakte oss slik at vi kan legge de 100 kr inn som en rabatt mot din neste faktura. Leit å høre at du sliter med hastigheten i enkelte tilfeller. Du kan forsøke å nullstille nettverksinnstillingene på mobilen din for å se om det kan hjelpe. Her er en enkel veiledning for det: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilhjelp-og-oppsett/mobilproblem-mobiloppsett/. Dersom dette ikke hjelper så kan du forsøke å plassere SIM-kortet i en annen telefon for å se om det samme problemet oppstår der. Kontakt oss gjerne på tlf 91502445 eller e-post: [email protected] dersom det ikke hjelper slik at vi kan hjelpe deg videre. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Uslåelig pris på fri data med dekning fra Telia. Blir nok lenge til jeg skifter operatør. Strålende fornøyd!
Hei, Chris! Utrolig kjekt å høre at du er så fornøyd :) Tusen takk for at du gir oss tilbakemelding om dette, det setter vi pris på! Vi er veldig opptatt av å levere gode kvalitetsprodukter til en billig penge. Dette gjør også at prisene presses ned i markedet, som jo er positivt. Vi er så heldige at vi har tilgang på Telias fulle dekning hos oss! Dersom det er noe du lurer på eller trenger hjelp til, så er det bare til å ta kontakt. Du kan nå oss på tlf: 9150224 og e-post: [email protected] :) Ha en strålende dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Vi bor i Helgeland, i Sandnessjøen. Aldri noen problemer med mobilabonnement . Dekning bra, betaling bra. Har billigste abonnement, helt perfekt. Hadde aldri noen problem så har ingen erfaring med kundeservicen.
Hei, Maiken! Hyggelig at du legger igjen en så fin tilbakemelding om oss, det setter vi stor pris på! Vi har stor fokus på å levere et kvalitetsprodukt som samtidig har en god pris, slik at våre kunder får mye for pengene. Dersom du skulle ha noen spørsmål så er det bare til å ta kontakt på tlf: 91502445 eller e-post: [email protected] :) Ønsker deg en strålende dag! Hilsen oss i Chilimobil
Opplever litt dårlig dekning noen steder så da må jeg avbryte samtale og vente til annent område med dekning.
Hei, Normann! Kjedelig å høre at du sliter med dekningen i enkelte områder. Du kan forsøke å nullstille nettverksinnstillingene på mobilen din for å se om det kan forbedre problemet litt. Her er en enkel veiledning for det: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilhjelp-og-oppsett/mobilproblem-mobiloppsett/. Dersom dekningen er god i de andre områdene så er det ikke sikkert dette vil hjelpe dessverre. Du kan sjekke dekningskartet vårt her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/dekning-og-drift/ for å finne ut om forholdene i de områdene du pleier å være i. Så kjekt å høre at du er fornøyd med prisene våre, det er noe vi vektlegger samtidig som vi ønsker å levere kvalitet. Dersom du trenger hjelp til feilsøking av dekningen eller lurer på noe annet, så kan du kontakte oss på tlf: 91502445 eller e-post: [email protected] :) Ha en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Har i dag Fri Data abonnement hos Chili, nå Fri Data Max. Igjen endrer Chili sine abonnement og oftes ender dette med et dårligere tilbud for kunden. Vi fikk riktignok 5GB mer data i EU/EØS men gjengjeld fått hastigheten på første 100 GB strupet til 200Mbit/s. Er ikke uvanlig at selskap har valgt forskjellige hastigheter på sine såkalte fri data abonnement men Chili gikk fra fri fart til å ikke tilby dette lengre på sine Fri data abonnement. Er dere så redd for at kunder skal bruke opp 100GB kvoten bør dere heller vurdere å kutte ut Fri data abonnementene deres. Etter 100GB er hastighet så dårlig at er svært begrenset hvor mye mer data kunder vil bruke utover 100GB. Her jeg bor er jeg oftere tilkoblet 5G, men hva er vitsen når Chili kjøre med hastigheter man kan få med vanlig 4G og lavere enn 4G+ Tillegg tar dere betalt om man trenger erstatnings eSim, noe som burde vært gratis. Og dere har elendig lang svar tid spesielt på e-post. Takk for meg Chili, går heller til Happybytes. 108 GB med full hastighet, hyggeligere kundeservice og dem er svært raske å svare deg.
Hei, Kay! Vi forstår at det kan oppleves frustrerende at det har blitt gjort en del endringer på Fri Data-abonnementet opp gjennom årene, beklager det! Chilimobil var det første selskapet i Norge til å lansere et Fri Data-abonnement. Når det lanseres en ny tjeneste slik som denne så kan det dessverre oppstå litt komplikasjoner, og man må prøve og feile litt på veien for å finpusse på produktet. For å kunne presse prisen ned så har vi gjort noen justeringer som å tilby to ulike hastigheter til forskjellige priser. Det ble gjort undersøkelser på hastigheten i forkant, og vi fant ut at dette var to hastigheter som fungerer optimalt for de aller fleste i denne prisklassen. Selv om hastigheten er 200 mbit/s så får en fortsatt alle de andre fordelene med 5G, som rask oppkobling, god dekning, lav forsinkelse, høy kapasitet og korte svartider. Vi har dessverre en kostnad for hvert eSIM som genereres i nettet. Vi vil ta videre dette med at prisen er for høy for å se om vi kan finne en bedre løsning på dette. Beklager igjen for at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss ved endringene på produktet. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Kjempe pris for ubegrenset data, overraskende god kundeservice. Eneste som er og trekke er at det er at dekningen er dårlig kontra ett Telenor abonoment. Men igjen, andre billig abenoment sliter med det samme.