⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Chilimobil
3.8
800 verifiserte omtaler

Chilimobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
800 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#4
Bra
Chilimobil er rangert
#4 av 13 mobiloperatører
56%
Middels
56% anbefaler Chilimobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 800 omtaler om Chilimobil

FILTRER OMTALER
357
72
57
73
241
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Chilimobil
Chilimobil har 800 verifiserte omtaler på Bytt.no

Holder det de lover

Omtale av  Tove L

Har fri data abonnement. Regningen hver måned er sjelden på noe mer og farten er bra

Svar fra Chilimobil
09.09.2021 10:14

Hei, Tove! Vi blir utrolig glad for å høre at du er fornøyd med abonnementet vårt. Det er bare til å ta kontakt med vår kundeservice dersom du har noen spørsmål :) Hilsen oss i Chilimobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Chilimobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig firma

Omtale av  Adil

Aktiverte sim den 28jul brukte 0,6g fram til 1aug. Fikk en regning på 621,24 til 15aug byttet med en gang til happy byte. Fraråder på det sterkeste☹️

Svar fra Chilimobil
09.09.2021 10:14

Hei, Adil! Beklager så mye for at du har en dårlig opplevelse her! Vårt dyreste abonnement koster ikke mer enn 398 kr i måneden, så her må det være noe annet som gjør at fakturaen er høyere enn månedsprisen. Kontakt gjerne vårt kundesenter slik at vi får sett på saken. Vi ønsker at det alltid skal være så billig som mulig å bruke våre mobilabonnement. Hvis det er noe på fakturaen som du ikke kjenner igjen, er det viktig for oss at du får oversikt over dette med en gang. Med vennlig hilsen oss i Chilimobil

Sperrer telefonen din

Omtale av  Marianne M

Dårlig kundeservice. Svarer ikke på epost, når en etter laaang telefonkø får kontakt og gjør en avtale om fakturabetaling, registreres ikke dette og de sperrer telefonen din. Som umuliggjør både nettbank og å ringe det oppgitte nummeret, for å oppklare misforståelsen. Svært frustrerende. Skjønner hvor de sparer inn pengene, for å gi lavere pris på abbonement.

Svar fra Chilimobil
09.09.2021 10:14

Hei, Marianne! Beklager så mye for at du har hatt en dårlig opplevelse her! Det ble dessverre litt forsinkelser på henvendelsene våre grunnet ferieavvikling i sommer. 55 dager etter utsendelse av opprinnelig faktura, vil utgående trafikk og data sperres på mobilabonnementet. Dette er i henhold til offentlige regler gitt av Nkom. Dersom det var en feil på fakturaen så kan du kontakte vårt kundesenter slik at vi kan undersøke dette nærmere og eventuelt rette opp i feilen :) Hilsen oss i Chilimobil

Tar ikke hendvenelser på alvor

Omtale av  Knut G

Etter mye ustabilt nett ser jeg meg nødt til å gi opp chili. Har ikke fått svar etter mange tlf. samtaler der de lover å se på saken.Har sendt inn skjermbilder i hopetal når dekning har vært lik 0.Det virker som ett firma som ikke vet hva det er de selger,huff huff styr unna.

Svar fra Chilimobil
09.09.2021 10:14

Hei, Knut! Beklager at dekningen har vært dårlig for deg. Det kan være flere grunner til at nettet ikke har fungert, som feil på en sender, en kabelfeil, feile innstillinger på telefonen eller en skade på SIM-kortet. At du ikke har fått svar på dine henvendelser, at ingen har gjennomgått dette med deg og at du ikke har fått den hjelpen du trenger, er ikke bra. Slik skal det ikke være! Vi vil ta saken videre internt slik at dette ikke skjer igjen. Beklager så mye! Hilsen oss i Chilimobil

Super fornøyd

Omtale av  Stine

Supert abonnement, billig, god dekning. Veldig fornøyd!!!

Svar fra Chilimobil
09.09.2021 10:14

Hei, Stine! Utrolig koselig å høre at du er fornøyd med vårt abonnement. Det er bare til å ta kontakt dersom det er noe du lurer på :) Hilsen oss i Chilimobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig dekning og service

Omtale av  Adrian

Dårlig dekning. Byttet den 4. dagen i måneden og måtte allikevel betale for hele måneden. Useriøst.

Svar fra Chilimobil
09.09.2021 10:14

Hei, Adrian! Beklager så mye for at dekningen ikke fungerte for deg. Det kan være ulike grunner til at dekningen ikke fungerte, som en kabelfeil, feil på en sender, feile innstillinger på telefonen eller en skade på SIM-kortet. Vi har en feilsøkingsprosess som vi går gjennom med kunder som opplever dette, som kan hjelpe deg å finne ut hvor problemet ligger. I likhet med de andre mobilselskapene i Norge så fakturer vi dessverre ut den påbegynte måneden som abonnementet avsluttes i. Når du har hatt problemer slik du forklarer så skulle du selvfølgelig ikke betalt for dette. Dersom du har lyst til å gi oss en sjanse til så vil vi gjerne prøve å finne ut hva som har forårsaket problemet for deg. Vi ønsker å gi deg kompensasjon for tiden du har vært uten dekning og det du har betalt for mye. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter og legg ved denne henvendelsen :) Håper du får en strålende dag! Hilsen Therese fra Chilimobil

Dårlig dekning

Omtale av  Sebastian

Bytta fra Telia til Chili pga GB, men opplever at dekningen er en del dårligere hos Chili. Hvis du bor i Oslo og klarer deg uten kundeservice bør du gå for det. (De svarer ikke på kundeservice)

Svar fra Chilimobil
09.09.2021 10:14

Hei, Sebastian! Dette må vi finne ut av. Vi har akkurat den samme dekningen som Telia-kunder har, det er ingen forskjell, så her må vi få undersøkt nærmere. Det kan være ulike grunner til at dekningen ikke fungerer, som en kabelfeil, feil på en sender, feile innstillinger på telefonen eller en skade på SIM-kortet. Vi har en feilsøkingsprosess som vi går gjennom med kunder som opplever dette, som kan hjelpe deg å finne ut hvor problemet ligger. Kundesenteret er dessverre ikke åpent i helger, beklager så mye for det! Våre åpningstider er 09.00-17.00 fra mandag til fredag. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på tlf 91502445 eller sendt oss en e-post til [email protected], så hjelper vi det gjerne! :) Hilsen oss i Chilimobil

Chilimobil har 800 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Chilimobil mener

Chilimobil

Har tilegnet profilen
Chilimobil deltar på Bytt.no

Chilimobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Chilimobil besvarer omtaler

Chilimobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Chilimobil henter ikke inn tilbakemeldinger

Chilimobil benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR