Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg bestilte et simkort den 28.05, dette er til dags dato 21.06 ikke kommet. Men en regning det har jeg fått. Har sendt 3 mailer da det er umulig å komme gjennom på telefon. Kom gjennom en gang med beskjed om en ventetid på 100 minutter. På Facebook hvor det står "svarer vanligvis i løpet av få timer" sendte jeg en henvendelse den 08.06, har gått 13 dager hvor jeg ikke har fått svar der heller. Så nå gir jeg opp dette selskapet og bytter til Telia, hvor kundeservicen var profesjonell. Kan hente simkort rett på butikken uten ventetid, dette blir aktivert umiddelbart!
Feil personnummer, feil etternavn, fornavn osv. Fikk ikke tak i kundeservice....
Tok en mnd. å få sim kort. da hadde jeg allerede bestilt mobilabonnement et annet stred, da Chili aldri svarte på mail eller facebook. Kundeservice er en vits! Dårlig firma, ligg unna!
Har vært kunde et par år nå. Godt fornøyd. Har hittil vært enkelt å komme gjennom til kundeservice, hvor de som har hjulpet meg har vært veldig hyggelige og hjelpsomme. Håper dette vedvarer selvom de nå tydeligvis får mange nye kunder. Får en mail om at fakturaen ligger i min nettbank. Enkelt.
Umulig å få tak i dem. De svarer ikke på hverken mail eller tlf. Blir sittende uten hverken telefon og Internett her...
Svarer ikke på henvendelser. Har sagt opp abonnementet etter 4 dager, brukte angreretten, men får ingen tilbakemeldinger på at dette er mottatt. De har selvfølgelig sendt meg faktura for hele måneden.
De la inn mitt simkort manuelt. Da fungerte det på 30sekunder. Veldig fornøyd nå.