Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Chilimobil leverer det de lover for en av markedets rimeligste avtaler. Anbefales både til mye og lite data.
Etter midnatt blir IKKE HASTIGHETEN SKRUDD OPP IGJEN Hatt Chilimobil før og prøvde igjen nå, feil på feil på feil Etter å ha brukt 5GB fredag kl 22.00 fikk jeg ikke økt hastighet ved midnatt som lovet i vilkårene Dette er smålig og frekt Bytter selvsagt vekk fra Chilimobil umiddelbart!
Ingenting er bra, har sjeldent bra dekning, nett og 4g funker såvidt og 4g blir brukt opp fort
Skiftet fra Telia til chili 10gb 299 (Telia 428). så langt er jeg veldig fornøyd med rask tilbakemelding fra kundeservice synes hastighet er høyere enn Telia 214/57,7 bruker jo samme nettverk er fornøyd så langt. Kan ikke se noe negativt hittil forsett silk og mange nye kunder vil komme.
Bra pris på 15gb abb. Men dessverre tregt nett til tider.
Veldig lite til hjelp over kundeservice og legger i tillegg på med purregebyr!
Hei Christopper :) Beklager at dekningen ikke har stått til forventningene for ditt område! Det er dessverre slik at dekning varierer fra område til område. Noen steder har Telia som vi bruker, best nett, og andre steder har Telenor best nett. Du kan se oversikten over ditt område ved å gå hit: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/dekning-og-drift/ - her kan du også se om det er problemet med mobilnettet i ditt område. Det kan være at det jobbes på din nærmeste mobilmast. Det kan også være at mobilen du bruker ikke har oppdatert seg til innstillingene for vårt SIM-kort. Mobilen skal gjøre dette automatisk, men det er ikke alltid mobilen klarer det. Hvis innstillingene er feil i dag og du endrer til dem som er riktig, vil du få mye bedre mobildekning. Du kan sjekke her om du har riktige innstillinger. https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilhjelp-og-oppsett/mobilproblem-mobiloppsett/ Håper det hjelper deg Christopper! Hilsen oss i Chilimobil :)
Har hatt Chilli mobil en stund no men har enda ikke fått den datarollover som eg skal ha. Ta td siste mnd har eg brukt 0.98 data av 3 gb men når mnd kommer får eg ikke med over det som er til overs. Har ikke fått med noe siden eg kjøpte dette abb. så om dette ikke blir fixet asap blir det å skifte til noen meir seriøse aktører ja.
Hei Terje :) Slik skal det ikke være! Her må det være en feil. Du skal selvfølgelig få din rollover. Slik som du sier her, skal du med ditt 3 GB abonnement ha 2.02 GB i rollover fra sist måned. Dette må vi få løst! Ta kontakt med oss på kundeservice over telefon: 915 02 445 eller e-post: [email protected] - vi hjelper deg! Hilsen oss i Chilimobil