Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Generelt vært mye problemer og ustabilt. Helt klart ikke beregnet på bedrifter som er avhengig av et stabilt kundeservicenummer. Deres egen kundeservice stenger kl 17 og etter det får man ikke tak i folk. På grensen til useriøst for bedrifter som er avhengig av at innkommende telefoni fungerer bra.
Hei, Beklager sent svar på meldingen. Vi synes det er veldig leit å høre at dere har hatt mye problemer og at det var ustabilt. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] dersom dere fortsatt skulle oppleve problemer. Vi setter uansett stor pris på tilbakemeldingen din og tar med oss dette videre. Mvh Dipper.
Byttet fra phonero til Dipper og det ble som fra natt til dag, plutselig sank våre kostnader betraktelig og vår telefoniløsning ble meget oversiktlig!
Hei Olis, Beklager sent svar på meldingen din! Kjempegøy å høre at dere er så fornøyd med bedriftsnettet vårt og at dere har fått ned kostnadene ved å bytte til Dipper. Takk for tilbakemeldingen! :) Mvh Dipper.
Meget fornøyd med dekning, pris, kundeservice. Anbefales!
Hei Johan, Beklager for veldig sent svar på meldingen din. Takk for hyggelig tilbakemelding. Hyggelig å høre at du er så fornøyd og at du anbefaler oss videre. Mvh Dipper.
Totalt sett elendig... Går tilbake til Telenor.
Hei, Beklager så mye for sent svar fra oss! Det er synd å høre at du ikke var fornøyd som kunde hos oss, men vi takker så mye for tilbakemeldingen din. Vi har nå fri fart i nettet for alle kundene våre og 100% Telenor-dekning. Med vennlig hilsen, Dipper
Vi ble tilbudt et abonnement som ga rabatter når vi var flere i samme pakke. Siden jeg har hatt bedriftsabonnement sammen med pappa i flere år via Telenor, var det viktig for oss å vite om DIPPER var under Telenor, slik at vi slapp å betale 3000, - hver for å bytte leverandør. Det spurte pappa om flere ganger og ble forsikret om at det var DIPPER. De bruker Telenornettet til sine kunder, men er ikke et produkt som Telenor selger. Eget selskap. Etter masse styr kom vi oss tilbake til Telenor, men fikk alt for dårlig informasjon av DIPPER selgerne, og vi hadde aldri byttet om de hadde vært ærlige med oss. Føler oss lurt.
Hei Torjus, Beklager så mye for sent svar! Det er veldig leit å høre at opplevelsen av Dipper var dårlig, men vi takker så mye for at du har tatt deg tid til å legge igjen en melding. Dette er verdifull informasjon for oss som vi skal ta med oss videre. Med vennlig hilsen Dipper
Ikke noe negativt å si om Dipper, vi når frem til kundeservice på et øyeblikk og de er alltid hjelpsomme, Vi byttet i 2015 og siden da har vi fått halvert våres kostnader.
Hei John, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding og så gøy å høre at dere er fornøyd både kundeservice og prisene våres! :) Mvh Dipper.