Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ingen problemer har oppstått. God avtale så langt.
Hei Råmund. Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å ha abonnement og tjenester for beste kundeopplevelse, så vi setter veldig stor pris på at du er fornøyd med ditt mobilabonnement. Vennlig hilsen Monica Fjordkraft Mobil
Merker ingen forskjell fra Telia sitt abonnement, som jeg hadde før
Hei Kåre! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd! Det setter vi utrolig stor pris på :-) Om det skulle være noe spørsmål i fremtiden, ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter! Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Ikke imponert over hastighet og dekning på bostedsadr
Hei Morten! Takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du ikke er helt fornøyd med hastighet og dekning. Hastigheten følger Telia sitt nett og kan variere avhengig av dekning og andre forhold. Telia jobber stadig med å forbedre dekningen, og det kan derfor være perioder med redusert dekning på grunn av vedlikeholdsarbeid eller forbedringer av nettverk i ditt område. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så kan vi se nærmere på dette sammen med deg. Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Karine, Fjordkraft Mobil
Internett er stabil, veldig god hastighet, oversiktlig nettside til bra pris.
Hei Andreas. Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd, det blir vi glad for! Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft Mobil
Så langt er jeg fornøyd med abonnement. Jeg bruker mest data og lite telefonsamtaler og begge synes jeg virker optimalt for meg. Mye data for pengene, anbefales.
Hei Parsa! Takk for din tilbakemelding. Vi prioriterer kundeopplevelse og kunde tilfredshet høyt, så vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss. Vennlig hilsen Tonje, Fjordkraft Mobil
Det fungerer helt greit på alle måter. Det er min erfaring så langt.
Hei Wenche! Takk for tilbakemelding. Vi prioriterer kundeopplevelsen og kundetilfredshet høyt, så vi er glad for å høre at du er fornøyd med oss. Vennlig hilsen Juste, Fjordkraft Mobil.
Fornøyd. Har ikke 5g lengre på min hjemplass men sett bort fra det er det helt kurant
Hei Fred A! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet ditt hos oss! Telia jobber konstant med å forbedre dekningen sin, og da kan det forekomme at dekningen blir noe dårligere i en periode på grunn av vedlikeholdsarbeid eller forbedringer av nettet i området ditt. Gjerne ta kontakt med vårt kundesenter så kan vi se nærmere på dette sammen med deg. Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft Mobil.