Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Fjordkraft Mobil
3.2
382 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
382 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#12
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#12 av 22 mobilselskaper
43%
Middels
43% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 382 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
118
43
36
53
132
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft Mobil
Fjordkraft Mobil har 382 verifiserte omtaler på Bytt.no

Feil på mail

Omtale av  Merete D

Hadde problemer med outlock/mail, men etter mye om og men så ordnet det seg til slutt.

Svar fra Fjordkraft Mobil
06.05.2024 15:53

Hei Merete! Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er glade for at du er fornøyd med oss! :-) Om du skulle ha behov for å kontakte oss i fremtiden, ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter. Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Lureri

Omtale av  Else H

En mnd så kommer Mail om prisøkning. Merkelig synest jeg.

Svar fra Fjordkraft Mobil
07.05.2024 13:06

Hei Else, Takk for din tilbakemelding! Det er ikke ofte vi har hatt prisendringer, og for eksempel på 1GB abonnementet vårt er dette første prisendring siden vi startet med mobil i 2017. Vi har stor forståelse for at det er dumt når man akkurat har blitt kunde, men økningen vil gi oss større mulighet til å utvikle flere tjenester, for å gi en bedre brukeropplevelse og for å øke verdien du som kunde får. Du må gjerne ta kontakt med vårt kundesenter for en prat dersom du ønsker det :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil

tragisk flytting så jeg glemmer Fjordkraft mobil

Omtale av  Turid S. O

Kortet skulle startes opp jeg prøvde å komme i kontakt med dere om situasjon at ikke jeg hadde fått simkort til min telefon så derfor ba jeg om p ikke sette i gang telefon men det ble gjort det endte opp med uten telefon men klarte å få overført tilbake til der jeg egentlig hadde sluttet så de viste forståelse og god service

Svar fra Fjordkraft Mobil
07.05.2024 09:17

Hei, Turid! Takk for din tilbakemelding. Vi prioriterer kundeopplevelsen svært høyt hos oss så det er trist å høre at du hadde en slik opplevelse. Nå kan ikke vi se ditt kundeforhold du hadde hos oss men det er bare å ta kontakt på 23006100 om du ønsker å ta en prat med oss. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft

Bra service.

Omtale av  Vigdis H

Flott kundeservice.fikk hjelp til det jeg trengte. Hyggelig kundebehandler.

Svar fra Fjordkraft Mobil
08.05.2024 11:50

Hei, Vigdis :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Du må bare ta kontakt om det skulle være noe annet. Vi hjelper deg gjerne :) Vennlig hilsen Marielle, Fjordkraft

Sleip fremgangsmåte.

Omtale av  Bjørn F. E

Ikke fornøyd med at de gikk fra Telenor nett til Telia nett. Betydelig dårligere. Nå kom de også med det de kaller en oppdatering av mobilabonnementet mitt og avtalevilkårene. Det eneste jeg fant ut, var at de økte prisen. Sleip måte å fremlegge en prisøkning på, og rimelig kort varsel, så man må stresse for å finne en ny leverandør.

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.05.2024 13:17

Hei Det er synd å høre at dekningen ble dårligere for deg, etter at vi flyttet over til Telia Nett. Prisen på 1GB abonnementet økte nå fra 119kr pr mnd til 129kr pr mnd. Vi har hatt samme pris på dette abonnementet i 7 år, og på grunn av økte kostnader ble vi nødt til å justere prisen opp. Det er fortsatt et veldig rimelig mobilabonnement. Ønsker deg en fin dag Vennlig hilsen Per Harald Kunderådgiver Fjordkraft Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Datapakkestjeling

Omtale av  Hans

Fjordkraft selger datapakker når du trenger litt ekstra f.eks. på reise, men de gjelder bare i 30 dager. Deretter blir de nullet ut! Det er dårlig kundeservice. Du har jo kjøpt og betalt en vare! Hvordan kan de da «stjele» dine data. Det er jo umulig å beregne forbruket slik at du bruker opp en pakke innen 30 dager. Fjordkraft burde betale tilbake for ubrukt del av datapakke.

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.05.2024 13:28

Hei Når du kjøper datapakke, så får du i utgangspunktet ikke eierskap over mobildataen. I teorien kjøper du en kvote for å bruke en viss mengde mobildata innlands eller utlands. Det samme gjelder hos alle andre mobiloperatører i Norge. Det står også informasjon om varigheten på datapakken når du bestiller det på min side. Håper det var oppklarende. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen Per Harald Kunderådgiver Fjordkraft Mobil

Jeg er veldig fornøyd hvis jeg ikke var det hadde dere hørt fra meg

Omtale av  Lawrence E

Jeg er veldig fornøyd og har vaert det siden jeg fikk min første abone for en stund sidenment

Svar fra Fjordkraft Mobil
02.05.2024 14:10

Hei, Lawrence! Tusen takk for hyggelig omtale. Godt å høre at du er fornøyd og skulle det være noe vi kan hjelpe til med i fremtiden er det bare å ta kontakt. Med vennlig hilsen Morten Fjordkraft Kundeservice

Fjordkraft Mobil har 382 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft Mobil mener

Fjordkraft Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR