Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig godt fornøyd så langt. Minuset er at har opplevd at samtaler plutselig blir brutt.
Hei Marianne! Takk for din tilbakemelding. Det er kjipt å høre at du opplever plutselige brudd i samtaler. Om dette skulle skje igjen må du gjerne ta kontakt med oss på tlf: 55526700, via chat eller e-post, slik at vi kan undersøke nærmere. Kjekt å høre at du ellers er fornøyd! :) Vennlig hilsen Oliver, Fjordkraft Mobil
Da Fjordkraft Mobil ikke kunne skaffe e-sim til Apple watch, gikk jeg over til annen leverandør.
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at vi ikke kan tilby e-sim til Apple Watch. Vi håper å kunne få dette på plass en gang i fremtiden. Vennlig hilsen Marie, Fjordkraft Mobil
Svært dårlig dekning og ustabilt når ein prata i telefon og gikk. Dette var noko som eg gikk ut i frå var også grunnen til at nettet var trekt også. Skifta fort tilbake til Telenor
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du fikk denne opplevelsen med oss, og vi synes det er leit at du har valgt å forlate oss. Telia jobber kontinuerlig med utarbeiding av telenettet sitt, og det vil alltid være steder hvor eksempelvis Telenor har bedre dekning og hvor Telia har bedre enn Telenor. Ønsker deg en god dag! Med vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Bra pris for de som ikke bruker så mye mobildata. Ulempen er at jeg detter ut av samtalen når jeg forflytter meg i rommet,i samtale.
Hei Karianne Tusen takk for tilbakemelding. Det var trist å lese at samtalen din faller ut når du forflytter deg hjemme. Om du ønsker at vi hjelper deg å finne grunnen til dette, kan du gjerne ringe oss på 23 00 61 00 mellom kl 09-16. Med vennlig hilsen Sandra kunderådgiver hos Fjordkraft
Bare tull med dek ingen. Å prise. Blir veldig høy etter at kampanjen er over
Hei Tonje, Takk for din tilbakemelding. Det var synd å høre at dekningen og prisene (etter kampanje) ikke har vært tilfredsstillende. Vi skal ha svært konkurransedyktige priser i markedet, selv uten noen kampanje. Vi setter brukeropplevelsen din høyt og anbefaler deg å ta kontakt med vårt kundesenter på tlf: 55526700, via chat eller e-post, slik at vi kan se nærmere på både din dekning og samtidig abonnementspriser. Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil
Forstår ikke hvorfor fakturaen min er dobbelt så høy som avtalt pris.
Hei Sigurros, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din hos oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så kan vi se på det. Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft
Er veldig fornøyd med opplevelsen generelt.Har bare positivt å si om avtalen.
Hei Tony, Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss! Veldig kjekt å høre at du er fornøyd :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil