Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er veldig fornøyd med Fjordkraft, men Telia som de skal begynne å bruke nå har ikke ordentlig dekning her jeg bor.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Kjekt å lese at du har vært fornøyd med oss. Telia har bygget ut nettverket sitt enormt de siste årene, men det vil fremdeles være avvik på sammen måte som det har vært med Telenor enkelte steder. Dersom du ikke har Telia dekning der du bor, er det å anbefale at du bytter til en operatør med Telenor dekning. Så er du så klart hjertelig velkommen tilbake til oss når Telia har bygget ut sitt nettverk i ditt område. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
Min tidligere erfaring med dekning fra Telia er dårlig. Men siden jeg vet at Telia har utbedret sin dekning i mitt område, så hadde jeg et lite håp om at dekning nå var blitt bedre, og jeg ville gi dere en sjanse. MEN dekningen har vært veldig dårlig etter at dere flyttet over til Telia, og jeg kan pr. dags dato ikke stole på min mobil. I dag har jeg sjekket dekningskartet hos Telia, og der står det at det er problemer på en basestasjon her i mitt område. Denne feilen oppsto i januar 2023 og er fortsatt ikke rettet pr 11.05.23. Hva gjør Fjordkraft i forhold til slike feil/svakheter? Tar dere kontakt med Telia og får de til å ordne opp i dette? For dere kan og/eller vil vel ikke akseptere at deres kunder blir lidende for slike feil i månedsvis? Akkurat mens jeg skriver dette, så ringer Fjordkraft kundesenter meg tilbake (etter lang ventetid). Kundekonsulenten er tydelig stresset, og sier at jeg må ta direkte kontakt med Telia, for dette er utenfor deres ansvarsområde. Dette er jeg sterkt uenig i, da jeg har en kundeavtale med Fjordkraft. Og etterhvert sier "hen" at hen skal sjekke dette med noen andre. Og etter litt venting, får jeg bekreftet at de vil ta kontakt med Telia, og at de deretter skal gi meg en tilbakemelding. Jeg skal gi dere en liten sjanse til å ordne opp i dette, før jeg evt bytter leverandør.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Nå kan vi ikke se enkelt saker her, håper du har fått svar på saken din hos oss. Det vil være slik med Telenor og Telia at i noen områder er det ene bedre enn det andre. Det er som du er tidligere informert om eiene av dekningen som er ansvarlig for dekningen, slik som Telia eller Telenor. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft mobil.
Fikk beskjed om å bytte sim-kort fordi dem skulle bytte fra Telenor-dekning til Telia sitt nettverk. Dette endte med at jeg nå ikke har dekning hjemme, og må sitte uten telefon i en tid da jeg nå har måtte bytte til et annet telefonselskap. Bare problemer og ufyselige og uforstående mennesker på kundeservice. Alltid hatt en god oppfatning av kundeservice, men i dag var det ingen ordentlige mennesker å oppdrive. Ikke nok med det må jeg nå betale for noe jeg ikke får.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager så meget for at du har hatt denne opplevelsen med vår kundeservice sist. Er dessverre ikke noe vi kan gjøre dersom en ikke har Telia dekning i området, da blir alternativet som du skriver å bytte til en operatør med Telenor dekning. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
Har vært superfornøyd med Fjordkraft i flere år. Herlig kundeservice, billige abbonement. Men da de nettopp byttet mobilnett mistet vi dekning på flere steder i Nord Norge. Veldig trist å måtte bytte selskap.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt å lese at dere har hatt det fint hos oss i flere år. Ikke kjekt å lese at dere mister dekning i flere steder i Nord-Norge. Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss når Telia er ferdig utbygd i Nord :) Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
Er absolutt IKKE interessert i Teliadekning, som Fjordkraft mobil nå(i Mai-23) går over til... Dette hadde videre betydd nesten INGEN dekning på hytten vår.. Ergo, vil lite el. ingen dekning bety store problemer med både å få/ta anrop, sende mms og eller komme seg ut på internett. Nesten "total isolasjon" fra alt annet enn hyttelivet... For oss betyr derfor Teliadekning en stor NEDGRADERING.. -Så nei takk! Vi snakker ellers om erfaringer fra "tidligere Teliadekning-år". Har ikke hatt problemer med abonnementet ellers. Nettsiden til Fjordkraft, innlogging, oversikt over forbruk osv. har fungert helt utmerket.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Telia har bygget ut ditt dekningsområde enormt de siste årene og kan ikke sammenlignes med slik det var tidligere. Det vil likevel være avvik på samme måte som det har vært med Telenor, at i enkelt områder vil en av de være bedre enn den andre. Ettersom dere trenger Telenor dekning på hytten og dere ikke får Telia signal der, er det å anbefale at dere velger en operatør med Telenordekning :) Ønsker dere en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Anbefaler absolutt ikke Fjordkraft Mobil til noen! Mer rot og lite kundevennlig har jeg sjeldent vært borti. Her må man regne med å betale for tjenester de ikke kan levere. Og kundeservice som ikke har peiling på hva de driver med og alltid må forhøre seg med andre. Mer frem og tilbake og mye venting skal man lete lenge etter. I tilegg er det aldri demmes feil. (Kunne ha skrevet ei lang avhandling her)
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager for at du har hatt en slik opplevelse med oss. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan se nærmere på saken din. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Var ok til de økte prisen. Skulle også ønske at kapasitet kunne overføres i familie.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Våre mobilpriser er uendret, kan det være du har hatt en kampanje? Ta gjerne kontakt med oss så vi kan se på saken din. Vi tar ønsket videre om at det ønskes datadeling mellom familie. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft