Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Førelopig mobiltenesta er kjempebra! Eg er fornøyd og synest at alt er Supert!
Hei Mirela og takk for hyggelig tilbakemelding! Veldig fint å høre at du er fornøyd! Vennlig hilsen Fjordkraft.
Det har vært stabilt og godt nett hele tiden i denne første måneden.
Hei Ann! Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen en omtale. Vennlig hilsen Fjordkraft.
Helt suveren like bra som telenor og telia , samme dekning mye mindre i pris!
Mange takk for din tilbakemelding, Valky :)
Overgangen ble trøblete antagelig fordi jeg var i utlandet da det skjedde
Hei Ingerid, Takk for din tilbakemelding Så leit å høre at overgangen ble trøblete, vi ønsker å bistå våre kunder så godt det lar seg gjøre. Det er absolutt ikke slik vi ønsker at din opplevelse skal være. Jeg forstår godt hvor frustrerende det må ha vært å være uten nettverk i en uke. Vi setter pris på din tilbakemelding, og det hjelper oss med å forbedre våre tjenester. Hvis du har noen spørsmål i fremtiden eller om det er noe annet vi kan gjøre, er du alltid velkommen til å kontakte oss på chat, epost eller telefon. Mvh Kristine Fjordkraft mobil
Rask og effektiv bytte av abonnement. Fjordkraft leverer god kundeservice og et langt billigere alternativ en min tidligere leverandør.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Eskil S :)
Litt dårlig dekning der vi bor. Ellers ok. Misfornøyd med deres faktura. Ble lovet 2 mndr.til halv pris men ble fakturert full pris. Dette må ordnes ellers mister dere meg som kunde. Oddmund A.
Hei Oddmund A, Takk for din tilbakemelding, Det er leit å høre at du ikke har fått halv pris slik du ble lovet. Ta gjerne å ringe oss på 55526700 så kan vi se på saken din og hjelpe deg. Vennlig hilsen Line, Fjordkraft Mobil
Stort sett fornøyd, men litt dårlig mbildekning i mitt område.
Hei, Roger Takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig fint å høre at du er fornøyd. Når det kommer til dekningen vil jeg anbefale deg å sjekke dekningskartet. Der kan du se om det er feil på linjene og hvordan dekningen er i ditt område. Link: https://www.fjordkraft.no/mobilabonnement/dekning/ Du må gjerne kontakte kundeservice på 230 06 100, ved spørsmål. Vi er her for å hjelpe deg :) Ønsker deg en fin dag Vennlig hilsen Marielle, Fjordkraft