Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt 15 GB data i mitt abonnement over lang tid til 299,- pr mnd. Samtidig har Fjordkraft mobil (vet ikke når) fjernet dette abonnementet og gir 20 GB til 299,- pr mnd UTEN Å INFORMERE meg om dette, eller overføre mitt abonnement til 20 GB mnd. Ønsket å benytte meg av deres tilbud om ubegrenset data til 299,- pr mnd da jeg oppdaget dette. Da jeg prøvde å bestille Ubegrenset data til 299,- pr mnd fikk jeg en pris på 379,- ..... dårlig kundeservice og villedende reklame...
Hei Kenneth, Takk for din tilbakemelding. Vi har nylig gjort noen endringer på våre mobilabonnement, som også vil være til fordel for eksisterende kunder hos oss. Per tid er ikke endringen gjort for eksisterende kunder, men dette vil også skje. Du kan endre ditt mobilabonnement på Min side på www.fjordkraftmobil.no til 20GB til 299,-. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 55 52 67 00 ved din anledning for et godt tilbud på Fri Data Normal-abonnementet. Vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil
Veldig fornøyd med Fjordkraft Mobil . Super supert
Hei Freyr, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen Line, Fjordkraftmobil
De hadde 1 GB til bruk i utlandet i 30 dager i 2022 og i 2023 hadde de muligheten til 1 eller 3 GB i bare 1 uke! Derfor trengte jeg å bestille 1 GB hver uke i tre uker i utlandet. Jeg ringte før jul kundeservice og jeg klaget for denne endringen uten faktisk å bli varslet. De svarte, tenk best hva du vil bruke, 1 eller 3 GB, og de anbefaler meg å bruke 3 GB, så jeg er sikker på at jeg ikke går tom for data. Uansett, jeg svarte at det jeg tror er at etter reisen min vil jeg bytte leverandør. Du mistet en lojal kunde. Nå er jeg i talkmore. Ha det bra!
Hei, Alexandros Jeg beklager så mye for at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det ble dessverre noen endringer på tjenestene og prisene våre når vi byttet fra Telenor til Telia dekning. Det koster litt mindre for en ukespakke enn det gjorde for månedspakken. Vi varslet om endringene når vi varslet om deknings endringen. Veldig synd å høre at varslingen ikke kom fram til deg, før du var i utlandet. Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Marielle, Fjordkraft
Savner at de har Telenor dekning og det har ødelagt mye av gleden. Ellers ikke noe å negativt å si om leverandøren.
Hei Peder! Takk for din tilbakemelding. Vi synes det er leit å høre at dekningen vår ikke tilfredsstiller behovene dine. Ta gjerne kontakt med oss når som helst om du ønsker å prate ytterligere vedrørende ditt mobilabonnement med oss. Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Havna i Fjordkraft da de kjøpte Skymobil. Fremdeles de billigste til mitt bruk. Har merka litt redusert dekning her i bygda etter bytte til Telia nett, men merkelig nok ikke på sykkeltur i utmarka. Vært i kontakt med kundeservice 2 ganger på vegne av andre. Kjapp løsning begge ganger. Nettopp sjekka med bytt.no, og kommer til å anbefale 1GB abonnementet til en av mine eldre venner.
Hei Kjell, Takk for tilbakemeldingen. Godt å høre at du liker vårt 1GB abonnement og at kundeservice har vært til hjelp. Det er fantastisk at du vurderer å anbefale vårt abonnement til en venn. Hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg eller dine venner, ikke nøl med å kontakte oss. Vennlig hilsen Jonathan, Fjordkraft Mobil
Etter bytte til Telia fungerte det elendig i Kroatia. Folk prøvde å ringe meg innenlands, kom ikke gjennom til meg. Sms fungerte heller ikke.
Hei Tor! Takk for tilbakemeldingen. Når man skal koble seg til utenlandsk mobilnett velger telefonen normalt første ledige mobilnett den finner. For at det skal fungere best mulig må man av og til skru av dette automatiske valget, og velge en annen operatør manuelt. Så lenge man er i Norge kobles man jo automatisk til Telia sitt nett som kunde hos Fjordkraft Mobil, men i utlandet er det ofte 2-3, eller flere, operatører man kan velge mellom. Velger du en annen operatør manuelt låses telefonen til den operatøren, frem til du eventuelt velger en annen. Om du trenger hjelp til dette anbefaler vi å ta kontakt med kundeservice, enten på telefon til 23 00 61 00 eller på e-post til [email protected]. Vennlig hilsen Thomas, Fjordkraft Mobil
Ekstremt ufin selger som ringte om nytt abbonement. Sa jeg hadde inngått avtale med annen operatør, men han ga seg ikke. Til slutt klappet han på røret uten å si hade engang. Dårlig ansikt utad for firmaet.
Hei Beate, Vi beklager at vår selger har oppført seg ufint, det er ikke slik vi ønsker å fremstå. Om du ønsker at dette følges opp nærmere setter vi pris på om du tar kontakt med oss på 23 00 61 00, eventuelt sender en e-post til [email protected]. Vennlig hilsen Thomas, Fjordkraft Mobil