Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning i distrikt / på fjellet. Telenor er bedre der
Hei Thea! Takk for din tilbakemelding. Telia har jobbet mye med dekningen sin de siste årene, men det vil fortsatt være noen områder hvor Telenor har bedre dekning og omvendt. Telia jobber likevel kontinuerlig med utbygging av nettet for å gi så god dekning som mulig, så dette vil kun bli enda bedre med tiden. Ta gjerne kontakt med kundeservice for en hyggelig prat. Vennlig hilsen Juste, Fjordkraft Mobil
God pris men dessverre dårlig dekning her som vi bor.
Hei Ståle, Takk for din tilbakemelding! Så leit å høre at det oppleves dårlig dekning der du bor. Heldigvis er Telia raskest på utbyggingen, så vi håper at det bedrer seg slik at du kan bli enda mer fornøyd :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft
Greit oppsett og info Avtalen fungerer og holder hva man er blitt lovet
Hei, Morten! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høyra at du er fornøgd! Vennleg helsing Oddveig, Fjordkraft
Suveren 5G dekning til beste pris sammenliknet med andre operatører som også har gitt meg tilbud.
Hei Anthony A, Takk for din tilbakemelding! Så hyggelig med en slik tilbakemelding, vi håper du fortsetter å være fornøyde med oss og tjenesten vår! :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft
Opplever dårlig nett og dårlig dekning. Ikke helt det vi forespeilet
Hei Alexander! Takk for din tilbakemelding. Det hørtes ikke så bra ut! Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med oss på telefon: 23 00 61 00, slik at vi kan se på nærmere på dette da jeg ikke kan se kundeforholdet du har med oss. Ønsker deg en god dag! Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Jeg bor sentralt på østlandet, og opplever til min overraskelse at det selv her er dårlige signaler på mobil. Jeg vurderer sterkt å bytte tilbake til telenor, da jeg opplever at jeg mangler dekning på telefonen på sentrale stefer jeg oppholder meg i løpet av uka mi
Hei Takk for din tilbakemelding. Telia har jobbet mye med dekningen sin de siste årene, men det vil fremdeles være områder hvor andre operatører har bedre dekning og omvendt. Telia jobber kontinuerlig med utbygging av nettet for å gi så god dekning som mulig, så dette vil kun bli enda bedre med tiden. Her vet vi dessverre ikke akkurat hvor du bor, men ta gjerne kontakt med kundeservice så kan vi undersøke om dette skyldes midlertidig dekningsutfall eller noe annet. Vennlig hilsen Juste, Fjordkraft
Dårlig rådgiving ( fikk anbefalt for lite data ognåtte kjøpe ekstra data so. Kostet unødvendig mye) og dårlig kvalitet ( ble deretter anbefalt fri data. Men streaming gir stopp og hakk). Å gå over til dere har kostet meg mye tid og penger og irritasjon.
Hei Egil S, Takk for din tilbakemelding! Veldig leit å høre om opplevelsen din, slik ønsker vi ikke at det skal være. Dersom du ønsker kan du ta kontakt med vårt kundesenter, så kan vi se på dette med deg. Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil