Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Anbefaler absolutt ikke Fjordkraft Mobil til noen! Mer rot og lite kundevennlig har jeg sjeldent vært borti. Her må man regne med å betale for tjenester de ikke kan levere. Og kundeservice som ikke har peiling på hva de driver med og alltid må forhøre seg med andre. Mer frem og tilbake og mye venting skal man lete lenge etter. I tilegg er det aldri demmes feil. (Kunne ha skrevet ei lang avhandling her)
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager for at du har hatt en slik opplevelse med oss. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan se nærmere på saken din. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Var ok til de økte prisen. Skulle også ønske at kapasitet kunne overføres i familie.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Våre mobilpriser er uendret, kan det være du har hatt en kampanje? Ta gjerne kontakt med oss så vi kan se på saken din. Vi tar ønsket videre om at det ønskes datadeling mellom familie. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Er fornøyd, hadde fått seks stjerner om det hadde vært 100 % dekning.Lite info hva som skjer b overflytting til Telia…
Hei! Takk for din tilbakemelding. Så bra du er fornøyd med oss. Send oss gjerne en mail eller ta kontakt med oss for å melde ifra om hva du savner når det kommer til informasjon, slik at vi kan forbedre oss. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg porterte til annen operatør 01.11.2022 - og Fjordkraft fakturerte meg for hele den måneden, selv om jeg bare var "kunde" i 3 timer. Hårreisende urimelig praksis. Kan ikke fatte at det er lovlig, all den tid abonnementet ble sagt opp i måneden før, idet nytt abonnement ble bestilt. Føles som et ran dette her.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Under vilkårene våre står følgende informasjon: "5. Avslutning/Heving/oppsigelse av avtalen a. Oppsigelse Kunden plikter å betale alle påløpte avgifter for tjenestene frem til avtalens utløp. Ved avslutning eller overføring av abonnement til annen operatør betaler Kunden full månedsavgift for inneværende måned, og påløpte samtalekostnader. Forskuddsbetalte avgifter vil ikke bli tilbakebetalt ved oppsigelse/overføring av abonnement. Man vil samtidig få fullt utbytte av inkludert forbruk og eventuell rabatt." Dette er vanlig praksis hos mange operatører og er en av grunnene til at vi anbefaler kundene våre at de bytter operatør før månedsskifter for å unngå faktura fra tidligere leverandør. Når det er en kort periode som en er kunde vil vi så langt det lar seg gjøre være behjelpelig med å finne en løsning sammen med kunde. Så anbefaler at en da tar kontakt med oss. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft mobil.
Lokketilbud fra telefonselgere, og sure kundebehandlere.. Høye priser og dårlig app.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager for at du har hatt en slik opplevelse med oss. Ettersom vi ikke kan se saken din, så anbefales det at du ta kontakt så vi kan undersøke hva som har skjedd. Ønsker deg en god dag :)
Se over. Samt billigst i landet for 1 kb😜😇👍 Fantastisk kundeservice. Vennlige, hjelpsomme og kunnskapsrike medarbeidere.
Hei! Takk for din tilbakemelding og hyggelige ord :) Ønsker deg en god helg! :)
Værste mobilselskap noen sinne! Jeg er tydeligvis ikke den eneste som er blitt svindlet. Hadde abonnement til 39,- (pga.veldig lite bruk utenfor hjemmet), men endte da med å måtte betale 700-800,- pr. måned for absolutt ingenting. Kjøp av extra data fungerte heller ikke da jeg aldri fikk de dataene, men fikk iallefall betalt.. Er en befrielse å bli kvitt Fjordkraft. Så jeg anbefaler også, som mange andre, å styre langt unna. Det finnes så mange andre gode selskaper der ute.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan se saken din her, anbefales det at du tar kontakt med oss så vi kan se igjennom hva du er fakturert for. Ha en god dag.