Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ok til vanlig bruk, men vanskelig å finne info om priser til og fra utland. Samtaler til USA koster over 2 kr pr minutt. Jeg har funnet konkurrent som opplyser at prisen er 39 øre pr minutt.
Hei Vi har konkurransedyktige priser på samtaler til og fra utland. Du finner våre priser her: https://www.fjordkraft.no/mobilabonnement/mobilpriser/ Ringer du mye til utlandet så vil et godt alternativ være å bruke apper på din telefon. Da vil det ikke koste noe som helst, så lenge du er tilkoblet wifi, Eksempler på app er : Whatsapp eller Messenger Vennlig hilsen, Fjordkraft
Hastigheten på nettet er tilfredsstillende. Prisen på data kunne vært bedre sammenlignet med de billigste. Men de skal ha for god dekning å enkelt å oppgradere abonnement.
Hei Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen, Fjordkraft
Den verste av de verste mobiloperatørene noen gang jeg har vært borti. Evig mye rot, bare feile fakturer, løfter som aldri ble holdt, kundeservice som er skamforvirret og ikke løsningsorientert i det hele tatt, og skylder på kunden. Jeg benyttet i utgangspunkt en skymobilabbonement på 39kr pr mnd. Lovte meg samme pris gjennom overføring til Fjordkraft, men allikevel ble det en 580kr faktura på meg de siste to mnd. De lovte meg dobbel data de to første mnd, men det er ren svindel. Brukte «dobbel data» så får de meg til å betale 580kr. Uten at jeg får faktura gjennom bank eller mail eller post. De bare trekker rett fra konto. J***a forbanna banditter f**n. Så helt forbanna j****g ass.🤓🤓 tullete mobiloperatør
Hei Her må vi bare beklage at du ikke har fått en god opplevelse. Siden jeg ikke kan finne ut detaljer om ditt mobilabonnent, da jeg ikke kan finne kundebilde basert på fornavn. Så kan jeg ikke se hva som har skjedd her. Vi skal holde det vi lover, og er det en feil som har skjedd her. Så ordner vi opp i det. Jeg vil anbefale at du tar kontakt med vårt kundesenter, så vi finne ut hva som har skjedd. Vennlig Hilsen, Fjordkraft
Automatisk overført fra Sky mobil. Der hadde jeg også et mobildata abonnement som ikke var i bruk og jeg ikke betalte for. Ifm med overføringen fikk jeg bekreftelse på at slik ville det forbli. Etter noen måneder oppdager jeg at Fjordkraft har fakturert med for dette abonnementet. De nekter å betale tilbake selv om Skymobil bekrefter avtalen. Den "prisvinnende" kundeservicen svarer dessverre heller ikke på henvendelser som vi for så vidt kjenner godt igjen fra strømselskapets kundeservice.
Hei Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Det var noen abonnement som ikke ble videreført fra Skymobil til Fjordkraft. Blant annet det mobildata abonnementet som ikke hadde en fast måneds kostnad. Du betalte kun for forbruk. Ditt abonnement ble overført til Fjordkraft Mobil Basis, og har en fast månedspris på 39,-/mnd. Her fikk du 50 minutter tale, 50 SMS og 50 MMS inkludert i den faste månedsprisen. Dette skal ha vi ha sendt deg informasjon om. Men det er tydelig at vi ikke har kommunisert godt nok med deg, og det beklager vi. Vennlig hilsen, Fjordkraft
De har en katastrofal kundeservice, og dessverre kan man kanskje ikke forvente av en strømleverandør som skal leke mobil operatør. Jeg har 2 abonnement på mobilen (jobb/privat) og jobb nr har jeg ikke fått noe spam tlf. Gjennom Fjordkraft har jeg siste mnd fått et 40 talls spam telefoner
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene får den hjelpen de trenger. I dette tilfellet er det mulig å sperre for slike spam telefoner enten ved å snakke med oss eller via appen/min side. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Et billig mob ab, betaler 119kr mnd.. overstiger aldri det. Rollover etc. Bruker ikke mye data da jeg stort sett har Wifi dekning der jeg er. Telenor dekning er must, har hatt Telia/netcom i mange år, da slet jeg med dekning langs veien mange steder. Er kanskje blitt bedre nå. Et par år siden jeg hadde Telia.
Hei, Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på. Ønsker deg en fortsatt riktig god uke! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Anbefaler alle som har Fjordkraft mobil om å bytte operatør umiddelbart. Når en må vente mer enn 30 minutter på å komme gjennom til kundeservice, er dette uholdbart og en utrolig dårlig kvalitetssikring for å beholde kunder. Her må Fjordkraft ta ansvar og iverksette tiltak for å sørge for å kunne yte et minimum av service til sine kunder.
Hei Ray og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.