Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Automatisk overført fra Sky mobil. Der hadde jeg også et mobildata abonnement som ikke var i bruk og jeg ikke betalte for. Ifm med overføringen fikk jeg bekreftelse på at slik ville det forbli. Etter noen måneder oppdager jeg at Fjordkraft har fakturert med for dette abonnementet. De nekter å betale tilbake selv om Skymobil bekrefter avtalen. Den "prisvinnende" kundeservicen svarer dessverre heller ikke på henvendelser som vi for så vidt kjenner godt igjen fra strømselskapets kundeservice.
Hei Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Det var noen abonnement som ikke ble videreført fra Skymobil til Fjordkraft. Blant annet det mobildata abonnementet som ikke hadde en fast måneds kostnad. Du betalte kun for forbruk. Ditt abonnement ble overført til Fjordkraft Mobil Basis, og har en fast månedspris på 39,-/mnd. Her fikk du 50 minutter tale, 50 SMS og 50 MMS inkludert i den faste månedsprisen. Dette skal ha vi ha sendt deg informasjon om. Men det er tydelig at vi ikke har kommunisert godt nok med deg, og det beklager vi. Vennlig hilsen, Fjordkraft
De har en katastrofal kundeservice, og dessverre kan man kanskje ikke forvente av en strømleverandør som skal leke mobil operatør. Jeg har 2 abonnement på mobilen (jobb/privat) og jobb nr har jeg ikke fått noe spam tlf. Gjennom Fjordkraft har jeg siste mnd fått et 40 talls spam telefoner
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene får den hjelpen de trenger. I dette tilfellet er det mulig å sperre for slike spam telefoner enten ved å snakke med oss eller via appen/min side. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Et billig mob ab, betaler 119kr mnd.. overstiger aldri det. Rollover etc. Bruker ikke mye data da jeg stort sett har Wifi dekning der jeg er. Telenor dekning er must, har hatt Telia/netcom i mange år, da slet jeg med dekning langs veien mange steder. Er kanskje blitt bedre nå. Et par år siden jeg hadde Telia.
Hei, Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på. Ønsker deg en fortsatt riktig god uke! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Anbefaler alle som har Fjordkraft mobil om å bytte operatør umiddelbart. Når en må vente mer enn 30 minutter på å komme gjennom til kundeservice, er dette uholdbart og en utrolig dårlig kvalitetssikring for å beholde kunder. Her må Fjordkraft ta ansvar og iverksette tiltak for å sørge for å kunne yte et minimum av service til sine kunder.
Hei Ray og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Etter påmelding kom første faktura for 1,5 måneder. Forklaringen var at det var vanlig ved oppstart midt i måneden. Først kom purringen foe en faktura jeg ikke hadde mottatt. So som fakturaen kom for sent siden de surret med Skymobil som de hadde kjøpt opp. Nå kom faktura for januar. Da skulle jeg betale 31 øre forsinkelsegebyr for fakturaen som ble betalt for sent pga dems rot. Samtidig fakturerte de for hele januar på forhånd. Kjenner ingen annen mobilselskap som gjør slik. Har bestilt nytt simkort hos en annen selskap og skal bytte 15. januar.
Hei og tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen. Ved mobil fakturering så vil forbruk alltid blir fakturert på etterskudd, men det er imidlertid vanlig å forhånds fakturere måneds avgiften. Men vi ser her at her har vi rotet det til ved overgangen fra Skymobil til oss. Dette sier vi stor pris på at du gir oss beskjed om! Her er det ikke annet å gjøre enn å legge seg langflate, for her har vi rotet det til for deg. Det beklager vi. Dette skulle aldri ha skjedd, og vi skal gjøre vårt ytterste for at det ikke skal skje igjen. . Med vennlig hilsen Fjordkraft
Bytta bort fra dem like etter ble de jeg bytta til også ble kjøpt opp av dem. Når jeg bytta igjen oppdaget jeg at disse fakturerer for hele måneder selv om du bytter den 1... Styr unna, og pass på å bytt abonnement den siste dagen i måneden hvis du kunde hos dem 😅
Jeg bruker ikke nettet ofte på mobil men de få gangene jeg skal kjøpe billett eller lignende er det så tregt…Greit å ha gyldig villet når man stiger på,med dette nettet må jeg nesten la kollektiv passere fordi mobil nettet er så usigelig tregt..Jeg bor i en stor by og hadde ingen problemer med tidligere Telipol.Bytter abonnement rett etter nyttår!
Hei Cathrine, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig kjedelig å høre at du opplever treghet i nettet, Fjordkraft er på Telenor sitt nett og dette er ikke en kjent utfordring. Dersom du ønsker at vi skal se på hva som gjør at du opplever treghet er våre hyggelige kunderådgivere klar til å hjelpe. Ønsker deg en fortsatt strålende uke! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft