Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Fjordkraft Mobil
3.5
483 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#8 av 13 mobiloperatører
49%
Middels
49% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
159
68
52
61
143
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft Mobil
Fjordkraft Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bytte av leverandør

Omtale av  Arild A

Etter at Fjordkraft bytte fra Telenor til Telia har vi opplevd mye dårligere dekning enn før på de områder vi beveger oss mest.

Svar fra Fjordkraft Mobil
11.10.2023 09:41

Hei! Takk for din tilbakemelding. Ikke bra å lese at dere opplevere dårligere dekning med Telia. Telia jobber konstant med å bygge utdekningen sin i Norge. Når får ikke vi sett hvor dere befinner dere i Norge, men vil anbefale å sjekke dekningskartet https://www.telia.no/nett/dekning/ . Det er først og fremst steder hvor det et mange folk som bor/beveger seg som står i fokus hos Telia. Det skal likevel være god nok dekning til at Forsvaret, Politiet og Posten benytter seg av Telia dekning. Så vil det være som det har vært tidligere steder hvor Telia er bedre enn Telenor og omvendt. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig kundeservice

Omtale av  Marit

Kundeservice er elendig, bare og styre unna. Lover og ordne opp, men det blir bar verre.

Svar fra Fjordkraft Mobil
11.10.2023 09:31

Hei! Takk for din tilbakemelding. Ikke bra å lese at du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi blir likevel veldig glad for at du gir beskjed slik at vi kan jobbe med å bli bedre. Nå kan vi ikke se enkelt saker her, men om saken din ikke er løst, anbefaler jeg deg at du tar kontakt med oss igjen. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Elendig kundeservice

Omtale av  Liz

Har meldt inn en sak. Det har vært 5 kundebehandlere på saken der ingen har lest hva jeg har rapportert inn og jeg fikk ikke hjelp.

Svar fra Fjordkraft Mobil
11.10.2023 09:28

Hei! Takk for din tilbakemelding. Ikke bra å lese at du har hatt en slik opplevelse med oss og veldig bra at du gir tilbakemelding på dette. Uten tilbakemeldinger kan vi ikke bli bedre. Nå kan vi ikke se enkelt saker her, men håper saken din har ordnet seg. Hvis ikke må du ta kontakt med oss så vi får eskalert den :) Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Skjult medlemsavgift

Omtale av  Ronny

Egentlig OK pris. Men de opererer med en for meg "skjult medlemsavgift" på mellom 40 og 75 kr som ikke ble opplyst da jeg bestilte abonnementet gjennom Fjordkraft strømfordel.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.09.2023 14:33

Hei! Takk for din henvendelse. Er usikker på hva du mener med skjult medlemsavgift, er det månedsbeløpet på strømavtalen din? Det skal ikke være noe skjult hos oss for kunder. Jeg anbefaler deg at du tar kontakt med oss, siden vi ikke kan se enkelt saker, så kan vi finne ut hva som menes her og en løsning :) Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Dårlig dekning

Omtale av  Samuel

Leverer utrolig dårlig dekning i og rundt Oslo. Opplever ofte at det ikke engang er dekning i enkelte tilfeller. Sterk anbefaling å styre unna. Her er det mye forbedringspotensiale hos Fjordkraft.

Svar fra Fjordkraft Mobil
02.10.2023 11:27

Hei! Takk for din tilbakemelding. Telia jobber med utbygging av dekningsnettet sitt, de har hatt høyt fokus på stedet hvor det bor mange mennesker. Nå kan ikke vi se saken din om det er feilsøkt her og hvordan det ser ut i forhold til dekningskartet. Det skal være svært god dekning i Oslo området. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan feilsøke med deg :) Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Mistet internett fullstendig da de byttet til Telia

Omtale av  Bengt

Internett fungerte greit så lenge de hadde Telenor som leverandør. Så fikk jeg nytt kort fra Fjordkraft basert på Telia. Da kom jeg ikke på nett i det hele tatt, ingen steder, ikke midt i Oslo en gang, Etter avtale fikk jeg lov å sette inn det gamle Telenor-kortet som ble re-aktivisert. Det fungerte bra. Men så kom nytt Telia-basert kort i sept. -23, og nå var det ikke lenger mulig å holde på Telenor-kortet. Dette nye kortet har samme problem, kommer ikke på nett i det hele tatt. Kundeservice er hjelpsom, men det virker som om det er selve funksjonaliteten som mangler. Jeg har også tatt kontakt med Telia direkte, de er også hjelpsomme, men heller ikke de finner ut av det. Det virker som om kortet ikke vil kommunisere med telefonen i det hele tatt. NB! Kinesisk telefon, men med Telenor-kortet virket alt helt fint.

Svar fra Fjordkraft Mobil
20.09.2023 12:52

Hei! Takk for din henvendelse. Dette var ikke kjekt å lese at du har disse utfordringene med oss. Vi kan dessverre ikke se saken din direkte her, men vil gjerne fortsette å hjelpe deg. Kan du ikke ta kontakt igjen med oss? :) Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Skuffer igjen og igjen...

Omtale av  Thermal

Veldig dårlig erfaringer med kundeservice etter å blitt hacket, og bedt om hjelp. Svarer arrogant at det er min egen skyld, siden jeg ikke betaler ekstra for alle sikkerhetsløsningene (!) ++ på alle regninger, alltid dyrere enn avtalen... De svarer i nesten alle tilbakemeldingene jeg leser her, at i noen områder er Telia bedre enn Telenor, men det er jo direkte løgn. De er jo alltid dårligere på alle steder..! Dessuten har Telenor bedre nettsikkerhet og god kundeservice 7 dager i uka..!

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.09.2023 10:41

Hei! Takk for din tilbakemelding. Trist å lese at du har denne opplevelsen av kundeservicen vår. Nå har Telia i det siste bygget ut nettverket sitt meget mye, så mye at til og med forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Det er så klart ikke noe tvang å ha Telia dekning, så om du opplever at Telenor dakning er bedre i området ditt er det en helt ærlig sak. Ønsker deg en god dag videre :) Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft Mobil mener

Fjordkraft Mobil

Har tilegnet profilen
Fjordkraft Mobil deltar på Bytt.no

Fjordkraft Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft Mobil besvarer omtaler

Fjordkraft Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Fjordkraft Mobil ønsker tilbakemeldinger

Fjordkraft Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR