Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk tilbud om et abbonement som skulle være samme som jeg hadde fra før av hos Telia, bare 15kr mindre i mnd. Så får jeg regningen og den er på over 100kr MER!!! Lureri dette altså!
Hei Charlotte! Takk for din tilbakemelding. Nå kan vi dessverre ikke se ditt kundeforhold her hos oss, men hvis du ønsker at vi hjelper deg med å se nærmere på dette er det bare å kontakte oss på tlf: 55526700. På generelt grunnlag kan en mobilregning være noe høyere dersom den inneholder flere perioder, som for eksempel deler av måneden man ble kunde, samt inneværende måned. Vennlig hilsen Nora, Fjordkraft Mobil
Bra erfaring så langt. Ikke så mye mer å tillegge, abonnementet virker!
Hei Jørn. Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden for at våre mobilabonnement skal være kundevennlige og attraktive for nye og eksisterende kunder, så vi er veldig glade å høre at du har en bra opplevelse så langt. Vennlig hilsen Monica Fjordkraft Mobil
Abonnementet er utmerket inntil videre , det er også billig
Hei, Bjørn! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig for å levere et godt produkt til gode priser, så vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd :) Vennlig hilsen Malin, Fjordkraft
Like god som Telenor og er meget fornøyd , da jeg har kun vært abonnement i en mnd. Grei e-faktura og håper at info og hjelp hvis jeg trenger det.
Hei Kåre! Takk for din tilbakemelding. Så flott å høre at du er fornøyd, dette er vi veldig glad for! :-) Om du skulle trenge hjelp med noe i fremtiden, ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundeservice hvor du vil få ypperlig bistand! Med vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Billig abon.De over til Telia,ikke dekning på hytt
Hei Tusen takk for din tilbakemelding Vi beklager å høre at du opplever dårlig dekning på hytta. Hos Telia jobber de kontinuerlig med å utvide og forbedre dekningen over hele Norge, for å sikre at kunder får den beste mulige opplevelsen, uansett hvor de befinner seg. Gjerne ta kontakt med vår kundeservice om det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig Hilsen Jonathan
Jeg får ikke brukt appen til Fjordkraft til mobilbruk fordi min e-post er knyttet opp mot strømabbonement som står på min mann. Det gjør nitt abbonement ugreit da jeg ikke kan følge med på bruk, særlig vil det bli utfordrende på utenlandsturer hvor mobilforbruk/databruk vil øke
Hei Torild G, Takk for din henvendelse! Dette er noe vi jobber med, men i mellomtiden kan du følge med på mobilbruken din via Min Side. Der får du full oversikt over forbruk og annet. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt hvis du ønsker, så skal vi hjelpe deg med dette. Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Bruker Chrome kast med mobilt bredbånd på hytta og det faller ut i perioder.
Hei Arne. Takk for din tilbakemelding. Det var synd å høre. Har du sjekket dekningskartet vårt? Telia jobber hardt for å utbedre dekningen sin over hele Norge, og vi ønsker at kundene våre skal være fornøyde. Ta gjerne kontakt med oss på telefon, kanskje vi kan hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft mobil