Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De lar være å sende ut regning selv om du har Avtalegiro, og så stopper de abonnementet uten varsel. Jeg ble lovet en gratis måned, men fikk i stedet ekstra regning etter å snakket med dem. Verst i klassen, og de blir selvsagt byttet ut umiddelbart. De lovet også at telefonen skulle komme på senest etter 30 minutter. Det tok to timer, så ærlighet er fraværende
Hei! Takk for din tilbakemelding. Avtalegiro er en avtale mellom deg og banken din om at fakturabeløp skal trekkes på forfallsdato. Denne endrer ikke forsendelesemåte på faktura, så der må du velge mellom papirfaktura, epostfaktura eller efaktura. Får ikke se enkelt saker her, anbefaler deg at du tar kontakt med oss for at vi kan se på den sammen :) Ønsker deg en god dag Med vennlighilsen Fjordkraft.
Har vært 14 dager på ferie uten telefondekning fordi Telia ikke hadde dekning der jeg var, bare Telenor. Jeg var veldig fornøyd så lenge Fjordkraft hadde Telenorlinje.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Det vil dessverre være som tidliger at i noen områder er Telenor bedre enn Telia og andre områder er Telia bedre enn Telenor. Ønsker deg en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft
Mitt abonnement , som begynte med Hudya, har blitt solgt og overført flere ganger. Jeg endte altså opp i Fjordkraft mobil. Så fikk jeg nytt simkort for noen dager/uker siden. På en lørdag fikk jeg en oppgradering av telefonen, og måtte legge inn en SIM kode. Dette finner man på Min side. Men der kom jeg ikke inn for mailadressen var ikke godkjent(selv om jeg har åpnet disse sidene før) Da var det å kontakte support ??? Som ikke åpner før mandag kl 09.00. ???? Ikke engang en chatrobot... ingenting. 2 døgn uten mobil som jeg stort sett er avhengig av. En ting er den endeløse overføringen av meg som kunde mellom disse idiotselskapene, en annen er at man risikerer å bli uten telefon i dagevis pga manglende service. Som sagt dette selskapet er jeg ferdig med i alle avdelinger.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklagelig å lese at du ble sittende uten mobildekning denne helgen og opplevelsen av oss. Du vil alltid finne pinkoden på arket som ble sendt ut til deg sammen med simkortet. Det kom en ny min side innlogging ved overgangen til Telia hvor du må logge inn på nytt og lage passord. Vi har dessverre ikke åpent i helgene,men er tilgjengelig mandag til fredag fra 09:00-16:00. Ha en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft.
Fikk tilbud om å gratis fastpris i tre måneder for å komme tilbake til Fjordkraft. De ga meg ikke beskjed om at det var en annen type abonnement som ikke hadde sperre for overforbruk. Når abonnementene er til to ungdommer, er det katastrofe. Fjordkraft er bare å holde seg unna. Har også dårlig erfaring med dem grunnet overprising på et strøm abonnement.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Gratis månedsbeløp gjelder den GB som er inkludert i abonnementet en bestiller. Dersom det er kjøp eller forbruk utenfor det som er inkludert i abonnementet, så vil det bli fakturert til kunde. Vi kan ikke se enkelt saker her, kan ikke du ta kontakt med oss så vi få se på saken din og finne en løsning ? : ) Ønsker deg en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft.
Mobildata fungerte ikke etter de inngikk den nye avtalen med Telia. Etter å ha forsøkt de foreslåtte løsningene i FAQ (som ikke fungerte) deretter forsøke å kontakte de i et par uker ga jeg opp og byttet leverandør. Håpløst!
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager for at du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi svarer alle kunder som ringer inn eller kontakter oss på epost, sosiale medier og Chat. Om vi skal se nærmere på saken din, anbefaler jeg at du tar kontakt med oss. Ønsker deg en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft.
Nordland, Troms og Finnmark. Noen få kilometer fra større tettsteder må en finne seg en fjelltopp for å få dekning. Små strekninger langs landevei kan en streife innom noe som ligner dekning. ubrukelig.
Hei Takk for din tilbakemelding. Det vil dessverre være noen områder hvor Telia er bedre enn Telenor og omvendt. Telia jobber med utbygging av dekningsnettet sitt, når det er bedret i ditt område er du velkommen tilbake til oss :) Ha en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft.
Veldig fornøyd med fjordkraft helt til de byttet fra telenor til teliadekning. Det duger ikke innimellom fjord og fjell.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Kjekt å høre at du er fornøyd med oss, men beklagelig at Telia dekning ikke fungerte for deg. Det vil nok være steder hvor Telenor er bedre enn Telia og omvendt. Ha en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft.