Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde Fjordkraft, men de tok kraftig betalt hvis jeg brukte mer enn abonnementet. Skiftet til Sky og superfornøyd, nå blir det Fjordkraft. Skifter jeg igjen jeg
Hei Ulf, Så leit å høre at vi ikke levde opp til dine forventninger til Fjordkraftmobil, slik jeg leser saken din så ser det ut som du fikk ekstrakostnad på dataforbruk - det er aldri gøy. For å unngå dette man legge inn datakontroll, da får du ikke bruke mer data dersom det er brukt opp. Du kan også kjøpe datapakker om du ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
På fjordkraft abb kunne jeg ikke mota kode fra altinn. Fjordkraft skyldte på alle andre og ville ikke gjøre noe med saken. Dette vedvarte i 8 mnd. da var jeg lei.
Hei, Magne! Det er synd å høre at dette ikke har fungert for deg, beklager at vi ikke har klart å løse utfordringen din. Det er mulig du har hatt en sperre mot kjøp av tjenester på ditt mobilabonnement. Dette forhindrer blant annet kjøp av bussbillett, avisabonnement, og mye annet, som man kan bli belastet for på neste måneds mobilfaktura. Om du fortsatt trenger hjelp til dette ønsker vi gjerne å hjelpe deg, så ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg uansett en strålende dag videre!
Du får markedets billigste 1 GB mobilabonnement. Ulempen er at du må også være strømkunde hos Fjordkraft. En ubetinget mobilabonnement hadde vært en fordel.
Dekningen er god (Telenor), men prisene man må betale hvis man bruker mer enn avtalt mengde datatrafikk er drøye. Og varsel om at man er tom for datatrafikk kommer lenge før man faktisk er tom, slik at man glemmer å kjøpe en av de dyre datapakkene når man faktisk er tom. Da betaler man blodpris pr megabyte istedenfor. Dette gjøres nok med hensikt.
Er så elendig, at orker ikke skrive detaljert om det! Styr rett og slett unna: -Du blir flådd -Du blir rundlurt -Du blir totalt feilinformert
Ikke konkurransedyktige. Tar tid å få svar fra de. Når man kommer med forslag for å gjøre de bedre, er de ikke mottagelige. Nekter å tilby "datadeling" Appen er lett å oversiktlig.
Aldri brukt så mye data noensinne. Brukte 8 gb på en uke da jeg tidligere bare har hatt 4 gb og aldri gått tom.