Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fjordkraft byttet fra telenor til telia. Da bytter jeg fra fjordkraft til annen leverandør som har telenor
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)
Mister dekningen! Fjordkraft har brukt Telenor, og det er jeg avhengig av særlig på hytta.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)
Dårlig til å ordne opp i forhold til dekning på mitt bosted utover det er viker det bra dekningen har blitt dårligere fra tidlig i sommer
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Som leverandør av mobilabonnement får vi ikke gjort så mye med selve dekningen som Telenor eller Telia tilbyr i området du bor, men kan anbefale deg å ta kontakt med vår kundeservice som kan se på hvilke muligheter vi har for å eventuelt ta en sak videre med dem for deg. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Fjordkraft Kundeservice
Må være strømkunde for å få billigste abonnement. Har flere dårlige erfaringer med kundeservice på strøm som ikke svarer på spørsmål og som ikke tar kunder alvorlig. Har sagt opp både mobilabonnement og strømavtalen. Oppfordrer andre som har dårlig erfaring om å spre budskapet.
Hei Sigurd. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Rett skal være rett- de første månedene var ok, prisen også .Så begynte Fjordkraft å sende papirfaktura a 59 - til tross for efakura og avtalegiro! Etter to måneder og ingen endring byttet jeg til plussmobil (kjempefornøyd) .Byttet var den 4. i måneden. Gjett om jeg måtte betale for hele måneden?! Nei, styr unna er mitt råd!
Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft sender papirfaktura selv om du har avtalegiro og tar 59kr i fakturagebyr.
Hei Odd, takk for tilbakemeldingen din. Det stemmer at man kan få papirfaktura og fakturagebyr selv om man har Avtalegiro. Avtalegiro sørger for at fakturaen din blir betalt automatisk til forfall, men påvirker ikke hvordan vi sender fakturaen til deg. Om du vil unngå fakturagebyr tilbyr vi også å sende fakturaene på både e-post eller eFaktura, dette er helt gratis. Avtalegiro beholder man selv om man endrer hvordan fakturaen blir sendt til deg. Håper du gir oss en ny sjanse i fremtiden, jeg er helt sikker på at du får en svært konkurransedyktig pris hos oss om du sparer deg for fakturagebyret. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg ble tvangsflyttet hit fra Skymobil for ett år siden. Har siden den gang klart meg bra med 1Gb data pr måned og siden jeg i all hovedsak befinner meg på steder med wifi, så har jeg innimellom til og med klart å få data tilgode ved slutten av perioden. Unntaket har vært i sommer hvor jeg med viten og vilje kjøpte et par ekstra datapakker under en 14-dagers bilferie til Finnmark. Så startet rabalderet da jeg nylig byttet ut min gamle telefon med en ny som er 5G-kapabel. Jeg vil forøvrig advare mot appen "Speedtest" som tydeligvis er i stand til å konsumere store datamengder på kort tid. Jeg foretok et par forsøk med denne første gang jeg kom inn i 5G-dekning for å teste hastigheten på nettet og i ettertid ser jeg at dette alene konsumerte over 3Gigabytes! Så langt er dette "my bad". Det er bare det at jeg abonnerer på tjenesten "datakontroll" og trodde at når resterende kvote på abonnementet (ca 800 Mb på dette tidspunktet) var oppbrukt, så ble det hele stoppet. Påfølgende kjøp av datapakker for å komme ajour ble tydeligvis umiddelbart brukt til "å betale gammel gjeld". Jeg kontaktet kundeservice og la fram dette problemet, men har sjelden så fort fått følelsen av å være en som bare skulle prøve å lure seg til noe form for kompensasjon for en situasjon som jeg selv har satt meg i. Min intensjon var imidlertid bare å finne ut hva som skjedde. Jeg fikk tydelig beskjed at Fjordkrafts systemer ble brukt av mange kunder og at ingen andre enn jeg har opplevd og rapportert noe slikt (er det ikke en første gang for alt?). Ikke komme her og komme her! Jeg ba om en utskrift av databruken min for september og mottok denne dag - og skulle du ha sett! Jeg klarer ikke å tolke rapporten på noen annen måte enn at "datakontroll" ikke fungerer etter hensikten og at du kan risikere å bli belastet for overforbruk ift kvoten din i ettertid. Dette var den berømte dråpen for meg, jeg gidder simpelt hen ikke å bruke energi på å argumentere med en solid vegg av uforstand og uvilje. Fjordkraft: dere "vant" diskusjonen, men tapte to kunder (kona og meg). Sayonara og lykke til videre!
Hei Per. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft