Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde 2gb.+2gb og gikk ned på ett abb. 1gb. og mistet min ærlige opptjente roll over med ett penne strøk ,oppfatter det som svært irriterende......
Hei Ter G. Takk for din tilbakemelding. Det er lei å høre at du ikke er fornøyd med data-rollover praksisen vår. De aller fleste mobilabonnement i bransjen vil en nedgang i abonnement-størrelse, føre til tap av opptjent data. Vi beklager for at dette ikke har kommet tydelig nok frem. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kjempe enkelt og veldig billig.. Super kundeservice!
Hei Ronny, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Ønsker deg en fin dag og helg. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Som abbonement er det ikke noe å utsette på dem. Men den dagen du bytter til et annet selskap, ringer de deg opp å prøver å kapre deg tilbake. Har tre ganger på få dager måtte svare pågående selgere at jeg ikke er interresert. Forstår ikke at det på noen som helst måte skal være uklart.
Hei Barry, og takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at var fornøyd med ditt abonnement. Mindre hyggelig er det å høre om din opplevelse i samtale med oss. Vi beklager veldig for at du ble oppringt fra oss flere ganger enn ønskelig, dette skal ikke skje. Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Dekker mitt behov som er under 1 gb i måneden. Redder meg noen ganger grunnet roll-over.
Hei Eystein, Takk for din tilbakemelding og flott å høre at du liker roll-over. Visste du at det nå også går at å kjøpe mobiltelefon på vår nye markedsplass? https://markedsplass.fjordkraft.no/
Dette er møkkselskap og jeg skal amelde til police og amelde noe annet å! Fjordkraft Mobil må bort som Talkmore! Jeg skal ikke bytte til talkmore eller Fjordkraft Mobil mitt liv! Dårling selskap! Dem svintel også! pass på! Jeg. er superfoynød med skymobil så jeg komme ikke bytte hele tatt :)
Hei Stian. Siden jeg bare ser fornavnet ditt, så har jeg dessverre ingen mulighet til å lete opp kundebildet ditt. Det betyr at jeg dessverre ikke har noe innsyn i hva som kan ha skjedd. Ønsker deg en riktig fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Godt mobildekning (tale) generelt, men får nesten aldri 3G eller 4G, kun "E nett". Ikke engang i storbyene.
Hei S. Det er uheldig at du opplever at du får kun "E nett" på vårt mobilabonnement. Alle våre mobilkunder har full Telenor-dekning og skal ha 4G i storbyene. For å se dekning i ditt område kan du besøke Telenor sine nettsider og søke opp adressen din i deres dekningskart: (https://www.telenor.no/dekning/). Ellers vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vårt kundesenter som er svært behjelpelig i feilsøking på din telefon. Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Sometimes telling me that my number is not registered.
Hei Hermilo. Ved problemer med innlogging på MinSide, vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vårt kundesenter på enten telefon (23 00 61 00) eller på chat som du kan finne på våre hjemmesider. Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft