Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble overrasket da ubegrenset data ikke var det. Betydelig redusert hastighet ved 100G. Umulig da å bruke Apple TV! Har en for gammel telefon til å få lastet ned appen!
Hei Hans, Takk for din tilbakemelding! Det stemmer at med våre fri data abonnement så reduseres hastigheten etter en har brukt 100GB til 3 mbit/s. De færreste bruker såpass mye data i løpet av en måned. Om du skulle ha behov for full fart igjen så er det mulig å kjøpe Data Reload i Min side slik at du får hastigheten tilbake. Vi må bare beklage om du ikke har fått god nok informasjon om dette når du har vært i kontakt med oss. Det kan dessverre være slik at eldre telefoner ikke er kompatible med appen vår. Om du ønsker at vi skal undersøke dette nærmere ta gjerne kontakt med oss på kundeservice på tlf: 55 52 67 00 Vennlig hilsen Martine, Fjordkraft Mobil
Det er bra, men noen ganger er det ikke noe signal
Hei Mirela og takk for din tilbakemelding! Det er kjipt å høre at du opplever dårlig signal til tider. Om dette skulle skje igjen må du gjerne ta kontakt med oss på tlf: 55526700, via chat eller e-post, slik at vi kan undersøke dette nærmere. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Siri, Fjordkraft Mobil.
Rimelig pris og god dekning. Hyggelig kundekontakt.
Hei Per! Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både dekning og pris hos oss. Og ikke mins at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Om det er noe vi kan bistå med må du ikke nøle med å ta kontakt med oss. Med Vennlig hilsen Martine, Fjordkraft Mobil
Mitt bruk av telefonen er ringing og mottak av oppringninger. Bruk med oppkoblinger over WIFI. En betraktelig billigere løsning enn den forrige.
Hei Arne! Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnement og pris. Om det skulle være noe du lurer på, eller vi kan bistå med, ikke nøl med å ta kontakt! :) Vennlig hilsen Oliver, Fjordkraft Mobil
Veldig godt fornøyd så langt. Minuset er at har opplevd at samtaler plutselig blir brutt.
Hei Marianne! Takk for din tilbakemelding. Det er kjipt å høre at du opplever plutselige brudd i samtaler. Om dette skulle skje igjen må du gjerne ta kontakt med oss på tlf: 55526700, via chat eller e-post, slik at vi kan undersøke nærmere. Kjekt å høre at du ellers er fornøyd! :) Vennlig hilsen Oliver, Fjordkraft Mobil
Da Fjordkraft Mobil ikke kunne skaffe e-sim til Apple watch, gikk jeg over til annen leverandør.
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at vi ikke kan tilby e-sim til Apple Watch. Vi håper å kunne få dette på plass en gang i fremtiden. Vennlig hilsen Marie, Fjordkraft Mobil
Svært dårlig dekning og ustabilt når ein prata i telefon og gikk. Dette var noko som eg gikk ut i frå var også grunnen til at nettet var trekt også. Skifta fort tilbake til Telenor
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du fikk denne opplevelsen med oss, og vi synes det er leit at du har valgt å forlate oss. Telia jobber kontinuerlig med utarbeiding av telenettet sitt, og det vil alltid være steder hvor eksempelvis Telenor har bedre dekning og hvor Telia har bedre enn Telenor. Ønsker deg en god dag! Med vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil