Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Greit, men fungerer dårlig når du er på slutten av datamengden. Får råd om å øke datamengden, men når du skal prøve å ringe for å få råd, er det ingen som svarer...
Fjordkraft har grei dekning fordi de bruker Telenor sitt nett. Men jeg lurer på om de har krøllet til min e-post adresse da den ikke funker slik den har gjort tidligere. Må jeg bruke Telenor for å ha min velfungerende e-postadresse?
Kjempefornøyd med alt, men vurderer jeg å bytte da flere og flere har eu+ inkludert. Teller mye for meg da jeg er endel i thailand.
Har mobilabonnement for mine barn. Kan legge inn varsel når grensa for data er nådd, men rekker ikke å stoppe forbruk fort nok. Tar kontakt med kundeservice og da har jeg fått slettet overforbruk når jeg "beviser" at jeg har skrudd av databruk tidsnok, men bruker mye tid på dette. Burde vært automatisk, men ellers godt fornøyd
Var i Tyrkia to dager. Fikk regning på flere tusen kr. Minimalt bruk av nett. Kundeservice fraverende!
hvis du er strømkunde så er fjorkraftmobil ett greit valg,kunn ett firma og forholde seg til og mange bonuser og rabater på forskellige ting
Har vært kunde ett år, men sa opp idag etter utallige problemer som kundeservice lover å fikse men aldri klarer. Papiravgift selvom jeg har automatisk avtalegiro, kundeservice stengt over helgen, +++