Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har mobilabonnement for mine barn. Kan legge inn varsel når grensa for data er nådd, men rekker ikke å stoppe forbruk fort nok. Tar kontakt med kundeservice og da har jeg fått slettet overforbruk når jeg "beviser" at jeg har skrudd av databruk tidsnok, men bruker mye tid på dette. Burde vært automatisk, men ellers godt fornøyd
Var i Tyrkia to dager. Fikk regning på flere tusen kr. Minimalt bruk av nett. Kundeservice fraverende!
hvis du er strømkunde så er fjorkraftmobil ett greit valg,kunn ett firma og forholde seg til og mange bonuser og rabater på forskellige ting
Har vært kunde ett år, men sa opp idag etter utallige problemer som kundeservice lover å fikse men aldri klarer. Papiravgift selvom jeg har automatisk avtalegiro, kundeservice stengt over helgen, +++
Kjempefornøyd, Telia sitt nett har ikke dekning flere steder jeg ferdes. Telenor har alltid dekning så langt. Fjordkraft er klar rimeligste mobilabonnement for meg. Regningen er alltid 249kr. Før hadde jeg OneCall og Talkmore, da var samme mobilabonnement som dette alltid noe tillegg på.. ringer samme nummer etc. Så Fjordkraft er pålitelig og utnytter ikke alle muligheter til å legge ekstra kostnader som mange andre gjør.
Har ingen ord, disse selgerene leverte meg en større pakke en jeg ble tilbudt på telefon!
Det kan virke som om Fjordkraft hjelper deg å bruke opp datamengden pr. mnd. Har aldri brukt så mye data før og regningene blir skyhøye! De har ikke sperre for barn og databruk heller. Det tok meg 11 dager å få svar fra kundeservice.