Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selve abonnementet har jeg ikke hatt problemer med og jeg var i utgangspunktet fornøyd. Men opplevde å ha ingen dekning mens jeg var på tur i Sverige, den kom tilbake når jeg nærmer meg Norge igjen. Sendte mail til kundeservice og venter fortsatt på svar, det er ca 1 mnd siden mailen ble sendt. Har nå byttet mobiloperatør.
Jeg hadde både strøm og mobilabonement, men byttet strømleverandør og beholdt mobilabonementet. Jeg er stadig å sjekker priser og synes det er unødvendig å betale mer enn nødvendig.
Hei Olav og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har fordel avtale 249.- for 10mb med rollover. Og billig strøm avtale...
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Byttet abonnement i 1mnd skifte, pga av heligdag den 1 første. skjedde dette den 2. ble belastet for hele mnd. fjordkraft sier dei leier av telenor. og dei må fakturer for hele mnd
Hei Helge og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Skjønner ikke helt hva folk klager så fælt over her inne, på Fjordkraft. Jeg har vært kunde hos dem i flere år, både strøm og mobil, og er fornøyd så langt. Oppfatter dem som et ryddig og godt selskap. Hyggelige kundebehandlere har de også. Lett forståelig app, hvor du kan skifte datapakke lettvint sjøl. Og hvor du kan følge med på strømforbruket ditt. Veldig greit, synes jeg.
Hei Bente og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Fikk endelig noe svar som ikke er svar etter 5 måneder lol.... Utrolig at dere overlevd....
Mye stang ut. Sendte nye SIM-kort til feil adresse (en adresse som vi aldri registrerte) noe som førte til at ved portering hadde ingen telefoner som virket. Når vi fikk nye SIM-kort omsider sent riktig etter en lang kø hos kundeservice, var ikke disse registrert. Etter en lang samtale med kundeservice ble disse registrert. Nå fakturerer fjordkraft for erstatningssimkort. Er vel ikke allverden importert.
Hei Anders og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik vi ønsker opplevelsen for nye kunder skal være og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss og slike tilbakemeldinger som du sender oss nå hjelper oss til dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.