Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
tja ikke lett å bli kunde. prøvde 3-4 ganger å registrere meg som kunde. men får bare "Noe gikk galt med bestillingen din..."
Hei Bjarne Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at bestillingen ikke gikk som forventet via våre nettsider. Noen ganger kan det hjelpe å prøve en annen nettleser eller prøve igjen senere. Det er vanskelig å svare basert på det du skriver om hva som kan ha gått galt. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på tlf. 23006100 mellom 09.00 og 16.00 slik at vi kan se etter at vi får registrert din bestilling. Vennlig hilsen Erling, Fjordkraft
Fornøyd med hastigheten og dekning. Har data og tvilling sim i tillegg. Gode priser og oversiktlig app. Anbefales.
Hei Valter! Tusen takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre! Vi prioriterer brukeropplevelse høyt, så vi er veldig glad for at du er fornøyd med vår løsning. Med vennlig hilsen Helene, Fjordkraft Mobil
Ble oppringt av kundebehandler, som slengte frem et tilbud som han mente var best av alle. Jeg ville tenke meg om fordi jeg ikke hadde fått tilbud fra alle aktører enda. Da ble han sur og sa at jeg måtte bestemme meg der og da, ellers ble det ikke noe. Ubehagelig telefonsamtale, så tydeligvis dårlig kultur og holdning i f.t. kunder i dette selskapet. Kommer aldri til å kjøpe verken mobil- eller strømabonnement hos Fjordkraft noen gang.
Hei Guri, Det er beklagelig at du fikk en slik opplevelse hos oss. Slik skal det ikke være. Vi gjør alltid vårt beste for at kunden skal føle seg i varetatt og at de får en god opplevelse. Kundene våre er fokuset vårt, og vi ønsker dermed alltid å ha en fin dialog i samtale med kunder. Ta gjerne kontakt med oss på telefon dersom du ønsker å snakke med oss over telefon, vi er åpen fra 09:00-16:00 mandag til fredag. Ønsker deg en fin dag videre!
Førelopig mobiltenesta er kjempebra! Eg er fornøyd og synest at alt er Supert!
Hei Mirela og takk for hyggelig tilbakemelding! Veldig fint å høre at du er fornøyd! Vennlig hilsen Fjordkraft.
Det har vært stabilt og godt nett hele tiden i denne første måneden.
Hei Ann! Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen en omtale. Vennlig hilsen Fjordkraft.
Helt suveren like bra som telenor og telia , samme dekning mye mindre i pris!
Mange takk for din tilbakemelding, Valky :)
Overgangen ble trøblete antagelig fordi jeg var i utlandet da det skjedde
Hei Ingerid, Takk for din tilbakemelding Så leit å høre at overgangen ble trøblete, vi ønsker å bistå våre kunder så godt det lar seg gjøre. Det er absolutt ikke slik vi ønsker at din opplevelse skal være. Jeg forstår godt hvor frustrerende det må ha vært å være uten nettverk i en uke. Vi setter pris på din tilbakemelding, og det hjelper oss med å forbedre våre tjenester. Hvis du har noen spørsmål i fremtiden eller om det er noe annet vi kan gjøre, er du alltid velkommen til å kontakte oss på chat, epost eller telefon. Mvh Kristine Fjordkraft mobil