Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er dårlig dekning når man kommer litt utenfor byene. Det er god dekning hos konkurrenter, der fjordkraft har null dekning.
Hei Lene! Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du opplever at dekningen er dårlig. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så kan vi undersøke nærmere hva som kan være grunnen til dette. Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft
Ikke kopatibelt med Goggle Pixel 7 pro-ubrukbart til datadeling på flere maskiner.Jeg fikk skiftet til mobil abb med en 1 gb data,men det som skulle koste 57 kr ble til 302 kr.Forstå det den som vil.Håpa det bli retta på neste faktura,eller så får vi finne noe annet.😳
Hei Tusen takk for din tilbakemelding Vi beklager ulempen du har opplevd med kompatibilitetsproblemer og uventede kostnader. Det er viktig for oss at alle våre kunder føler seg ivaretatt og fornøyd med tjenestene våre. Gjerne ta kontakt med kundeservice, vi står klare for å hjelpe deg med å rette opp i dette slik at din opplevelse med oss blir som forventet. Med Vennlig Hilsen Jonathan
Meget bra og vil beholde mitt abonnement ut rra at jeg er kunde til 2 andre aktører i norge på TV og da er det greit med Norsk nummer...
Hei Geir! Takk for din tilbakemelding, og så hyggelig å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet ditt hos oss. Ønsker deg en riktig fin dag! Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft
Fikk tilbud om et abbonement som skulle være samme som jeg hadde fra før av hos Telia, bare 15kr mindre i mnd. Så får jeg regningen og den er på over 100kr MER!!! Lureri dette altså!
Hei Charlotte! Takk for din tilbakemelding. Nå kan vi dessverre ikke se ditt kundeforhold her hos oss, men hvis du ønsker at vi hjelper deg med å se nærmere på dette er det bare å kontakte oss på tlf: 55526700. På generelt grunnlag kan en mobilregning være noe høyere dersom den inneholder flere perioder, som for eksempel deler av måneden man ble kunde, samt inneværende måned. Vennlig hilsen Nora, Fjordkraft Mobil
Bra erfaring så langt. Ikke så mye mer å tillegge, abonnementet virker!
Hei Jørn. Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden for at våre mobilabonnement skal være kundevennlige og attraktive for nye og eksisterende kunder, så vi er veldig glade å høre at du har en bra opplevelse så langt. Vennlig hilsen Monica Fjordkraft Mobil
Abonnementet er utmerket inntil videre , det er også billig
Hei, Bjørn! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig for å levere et godt produkt til gode priser, så vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd :) Vennlig hilsen Malin, Fjordkraft
Like god som Telenor og er meget fornøyd , da jeg har kun vært abonnement i en mnd. Grei e-faktura og håper at info og hjelp hvis jeg trenger det.
Hei Kåre! Takk for din tilbakemelding. Så flott å høre at du er fornøyd, dette er vi veldig glad for! :-) Om du skulle trenge hjelp med noe i fremtiden, ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundeservice hvor du vil få ypperlig bistand! Med vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil