Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Fjordkraft Mobil
3.5
483 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#8 av 13 mobiloperatører
49%
Middels
49% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
159
68
52
61
143
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft Mobil
Fjordkraft Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Et meget godt tilbud men skulle ønske de gadde abbonement uten internet

Omtale av  Geir D. S

Meget bra og vil beholde mitt abonnement ut rra at jeg er kunde til 2 andre aktører i norge på TV og da er det greit med Norsk nummer...

Svar fra Fjordkraft Mobil
10.04.2024 14:13

Hei Geir! Takk for din tilbakemelding, og så hyggelig å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet ditt hos oss. Ønsker deg en riktig fin dag! Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Abbonement

Omtale av  Charlotte S

Fikk tilbud om et abbonement som skulle være samme som jeg hadde fra før av hos Telia, bare 15kr mindre i mnd. Så får jeg regningen og den er på over 100kr MER!!! Lureri dette altså!

Svar fra Fjordkraft Mobil
09.04.2024 15:16

Hei Charlotte! Takk for din tilbakemelding. Nå kan vi dessverre ikke se ditt kundeforhold her hos oss, men hvis du ønsker at vi hjelper deg med å se nærmere på dette er det bare å kontakte oss på tlf: 55526700. På generelt grunnlag kan en mobilregning være noe høyere dersom den inneholder flere perioder, som for eksempel deler av måneden man ble kunde, samt inneværende måned. Vennlig hilsen Nora, Fjordkraft Mobil

Fornøyd

Omtale av  Jørn

Bra erfaring så langt. Ikke så mye mer å tillegge, abonnementet virker!

Svar fra Fjordkraft Mobil
10.04.2024 09:22

Hei Jørn. Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden for at våre mobilabonnement skal være kundevennlige og attraktive for nye og eksisterende kunder, så vi er veldig glade å høre at du har en bra opplevelse så langt. Vennlig hilsen Monica Fjordkraft Mobil

Da vil jeg repetere helt utmerket

Omtale av  Bjørn A. L

Abonnementet er utmerket inntil videre , det er også billig

Svar fra Fjordkraft Mobil
09.04.2024 13:56

Hei, Bjørn! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig for å levere et godt produkt til gode priser, så vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd :) Vennlig hilsen Malin, Fjordkraft

Relevant for meg

Omtale av  Kåre H

Like god som Telenor og er meget fornøyd , da jeg har kun vært abonnement i en mnd. Grei e-faktura og håper at info og hjelp hvis jeg trenger det.

Svar fra Fjordkraft Mobil
09.04.2024 14:00

Hei Kåre! Takk for din tilbakemelding. Så flott å høre at du er fornøyd, dette er vi veldig glad for! :-) Om du skulle trenge hjelp med noe i fremtiden, ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundeservice hvor du vil få ypperlig bistand! Med vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ikke dekning på hytta

Omtale av  Mette B. H

Billig abon.De over til Telia,ikke dekning på hytt

Svar fra Fjordkraft Mobil
09.04.2024 13:14

Hei Tusen takk for din tilbakemelding Vi beklager å høre at du opplever dårlig dekning på hytta. Hos Telia jobber de kontinuerlig med å utvide og forbedre dekningen over hele Norge, for å sikre at kunder får den beste mulige opplevelsen, uansett hvor de befinner seg. Gjerne ta kontakt med vår kundeservice om det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig Hilsen Jonathan

Utfordringer med app fra Fjordkraft for mobilbruker

Omtale av  Torild G

Jeg får ikke brukt appen til Fjordkraft til mobilbruk fordi min e-post er knyttet opp mot strømabbonement som står på min mann. Det gjør nitt abbonement ugreit da jeg ikke kan følge med på bruk, særlig vil det bli utfordrende på utenlandsturer hvor mobilforbruk/databruk vil øke

Svar fra Fjordkraft Mobil
08.04.2024 15:42

Hei Torild G, Takk for din henvendelse! Dette er noe vi jobber med, men i mellomtiden kan du følge med på mobilbruken din via Min Side. Der får du full oversikt over forbruk og annet. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt hvis du ønsker, så skal vi hjelpe deg med dette. Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil

Fjordkraft Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft Mobil mener

Fjordkraft Mobil

Har tilegnet profilen
Fjordkraft Mobil deltar på Bytt.no

Fjordkraft Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft Mobil besvarer omtaler

Fjordkraft Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Fjordkraft Mobil ønsker tilbakemeldinger

Fjordkraft Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR